Bouwjaar | 03-01-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 363.875 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 9-SJZ-81 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2008 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 363.875 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 9-SJZ-81 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.910 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Post APK Keuringsstation |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berkenbroek 4 |
Postcode | 8331 VG |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 521515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | garagegertpost.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4647 x 1780 x 1437 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.625 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Motor aangepast naar 230PK
= Bedrijfsinformatie =
Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord.
Wij ruilen graag uw huidige auto in. (alles is welkom)
Wij zijn een RDW erkend bedrijf.
Graag telefonisch een afspraak maken voor bezichtiging, telefoon: 0521 521515.
Onze openingstijden zijn:
Maandag, Donderdag van 08.15u - 21.00u
Dinsdag, Woensdag, Vrijdag van 08.15u - 18.00u
Zaterdag van 08.30u - 16.30u
De informatie is met grote zorg samengesteld. Ondanks dit is het mogelijk dat de informatie onvolledig weergegeven wordt of eventueel fouten kan bevatten. POST APK doet zijn best om alle informatie en diensten zo goed en foutloos mogelijk aan te bieden. Post APK kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor eventuele type- zet fouten. Post APK aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid in deze.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-3 | Koningsklasse
Onbekend maakt onbemind. Met een leaseprijs van fl. 1500,- per maand is de Saab 9-3 in haar basisuitvoering een parel in de geestdodend saaie prijslijst van Omega's, Laguna's, Passats en Galants van de meeste leasemaatschappijen. De Saab 9-3 is vaak niet in deze lijsten vermeld. Onterecht. Want de Saab 9-3 geeft op alle punten de indruk van een auto uit een hoger prijssegment. Saab is anders. Anders slimmer, niet alleen anders verschillend.
De Saab 9-3 is veel meer dan een imago-auto. De eigenzinnige techniek zorgt ook voor meer rijplezier en meer veiligheid. Onderscheidend in de meest positieve zin van het woord.
Plus
- zeer comfortabel
- onderscheidend vermogen
- vriendelijk geprijsd
Min
- weinig dealers
- gaat ongemerkt (te) hard
Conclusie
Ooit was Saab vooral anders om het anders zijn. De oude Saab 99 van midden jaren '80 bood veel veiligheid en uiterlijk onderscheidingsvermogen. Het meest tekenende maar weinig overtuigende argument dat ik ooit hoorde om een dergelijke auto te kopen was: omdat het bij mij past. De nieuwste generatie Saabs biedt echter veel auto, veel kwaliteit en ongekende klasse in een segment waarin anonieme Carmisma's, Primera's en Safrane's de dienst uit maken.
Met de introductie van diesel in het leveringsprogramma heeft Saab één van haar oude denkbeelden laten varen. De nieuwe motor brengt de Saab echter in het domein van de leasemarkt en biedt daarmee een niet te versmaden reislimousine voor de lange afstand. Weggedrag, motor, interieur en veiligheidsvoorzieningen geven de inzittenden het gevoel in een veel duurder auto te rijden. Vraag het uw leasemaatschappij! Neem de moeite een van de dun gezaaide Saab dealers te bezoeken en ontdek de parel die Saab 9-3 heet.