Renault ZOE R110 Bose 41 kWh Incl. Koopaccu | Dig. Cockpit | Cruise | Stoelverw. | PDC | Camera | NAV+App. Connect | ECC | LM 16 |

€ 17.995,-

Bouwjaar 15-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.061 km
Deuren 5
Kenteken H-927-FD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Renault ZOE R110 Bose 41 kWh Incl. Koopaccu | Dig. Cockpit | Cruise | Stoelverw. | PDC | Camera | NAV+App. Connect | ECC | LM 16 |


€ 17.995,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 42.061 km
Deuren 5
Kenteken H-927-FD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 80 kW (109 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg
Contactpersoon De heer H. Dijk
Adres Kluversweg 4B
Postcode 7447 JK
Plaats Hellendoorn
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harriedijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2018

Technische informatie
Koppel: 225 Nm

Aandrijving
Actieradius: 300 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 135 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.475 kg
Laadvermogen: 479 kg
GVW: 1.954 kg

Accu
Accu: 41 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 22 kW, 169 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 51 minuten
Accu snelladen: nee

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,8 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 11:23
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:51
Bruikbare accucapaciteit: 38.95 kWh
Ingeschatte actieradius: 255 km
Ingeschat verbruik: 15.27 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 267 km
Actieradius praktijk winter: 226 km
Verbruik praktijk zomer: 14.59 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 17.27 kWh/100km

Sterke styling, uitstekende rijbeleving... Een Renault stelt u niet teleur. Innovatief en fraai, of, zoals ze zelf zeggen: 'Drive for change?. De voordelen van de elektromotor spreken voor zich: stil, schoon en snel! Het lederen interieur ademt luxe, en het zit uiteraard fantastisch. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en neerklapbare achterbank.

Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Natuurlijk is het systeem ook voorzien van: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren achter die u assisteren bij het inparkeren. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! Natuurlijk behoren lederen versnellingspook en verstelbaar stuur ook tot de uitrusting van deze complete auto.

In de Renault ZOE heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.

= Bedrijfsinformatie =

Bent u enthousiast ge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Zoe | De puntjes op de e zetten

Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?

Autotest | Renault Zoe De puntjes op de e zetten

De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.

Plus

  • vlot en levendig
  • prima rijeigenschappen
  • zeer voordelig in gebruik

Min

  • geen P-stand op automaat
  • trage reactie centrale computer
  • gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar

Conclusie

Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.

Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.

Deel deze advertentie