Bouwjaar | 21-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.167 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-ZGB-93 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
€ 6.700,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 51.167 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 2-ZGB-93 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 68 kW (93 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Reinders BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop - Christian Reinders |
Adres | Abdijweg 62 |
Postcode | 7595 XP |
Plaats | Weerselo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)541 - 669966 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoreinders.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2013 - okt 2016
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aandrijving
Actieradius: 240 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 135 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 409 x 173 x 156 cm
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.403 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.943 kg
Accu
Aanwezige accu: gehuurd
Accu: 22 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 3.4 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 28 minuten
Accu snelladen: 22 kW, 147 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 48 minuten
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 06:00
Bruikbare accucapaciteit: 20.9 kWh
Ingeschatte actieradius: 123 km
Ingeschat verbruik: 19.78 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 168 km
Actieradius praktijk winter: 139 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.17 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 146 kWh/100km
Schitterende Renault Zoe, 100% elektrisch en u komt als particuliere koper in aanmerking voor € 2000,- overheidssubsidie, waardoor u deze auto slechts € 4.700,- kost!
Deze Zoe verkeert in goede staat, heeft origineel slechts 51.100 kilometer gereden en is voorzien van vele opties waaronder automatische airconditioning, cruise control, navigatie, bluetooth telefoonvoorbereiding en nog veel meer!
Alle boekjes, beide sleutels en volledige onderhoudshistorie zijn bekend en aanwezig. Deze auto is reeds jaren door ons onderhouden.
Vanwege de huuraccu krijgt u ook garantie van Renault op de accu van deze elektrische auto. De huurprijs van de accu betaalt u maandelijks aan Renault en is vanaf € 64,- per maand indien u tot 7.500 kilometer per jaar rijdt met deze auto. Graag vertellen wij u alles hierover!
De actieradius in de zomer is tot 110 kilometer.
Rijklaarprijs inclusief 6 maanden Bovag Garantie, nieuwe APK keuring, het RDW Tellerrapport en het poetsen en reinigen van de auto is € 6.700,-. Inruil geen probleem, financiering mogelijk, geen kosten rijklaar maken.
U bent van harte welkom en wij zijn u graag van dienst!
Wilt u een auto inruilen en een indicatie van de inruilwaarde weten? Stuur dan via whatsapp 0541-669966 of via e-mail info@autoreinders.nl een aantal duidelijke foto's van uw auto en vermeld de volgende gegevens:
* Kilometerstand
* Kenteken
* Schade's /mankementen
Met vriendelijk groet,
Team Auto Reinders Weerselo
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks is het mogelijk dat de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Zoe | De puntjes op de e zetten
Het is bijna 2020. Heel veel merken introduceren in 2020 hun eerste elektrische auto's omdat vanaf dat jaar nieuwe belastingmaatregelen gelden. Renault biedt echter al jaren elektrische auto's aan, met de Zoe als visitekaartje. In plaats dat ook Renault in 2020 een nieuwe elektrische auto introduceert, is de oudgediende slechts verbeterd. Is dat genoeg om te kunnen concurreren met de nieuwkomers?
De Renault Zoe voor modeljaar 2020 rijdt snel en laadt snel. Het aangescherpte uiterlijk en interieur maken de Zoe meer volwassen en daarmee meer concurrerend.
Plus
- vlot en levendig
- prima rijeigenschappen
- zeer voordelig in gebruik
Min
- geen P-stand op automaat
- trage reactie centrale computer
- gordels en voorstoelen niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is een facelift genoeg om concurrerend te blijven? Ja! Bij een elektrische auto tellen het bereik en de laadsnelheid en exact die punten zijn sterk verbeterd. De Zoe was al vlot en comfortabel. De vernieuwde Zoe is zelfs verslavend snel en comfortabel. Alleen op het gebied van semi-zelfrijdende functies blijft de Zoe achter; dat is simpelweg te ingrijpend voor een facelift. Het nieuwe infotainment-systeem werkt prima zolang rekening wordt gehouden met de trage reactiesnelheid ervan.
Omdat elektrische auto's allemaal dezelfde voordelen bieden (goedkoop rijden, nauwelijks onderhoud nodig, belastingvoordeel, nul uitstoot) zit de onderscheidende factor in de vormgeving en het imago. Ook hier zet Renault stappen met een scherper uiterlijk en verfraaid interieur, dat op de koop toe ook nog eens is gemaakt van gerecyclede materialen. De Zoe voelt daarom absoluut niet langer als een klein voordelig autootje, maar als een moderne, volwassen auto.