Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 DC Eco

€ 6.295,-

Bouwjaar 13-05-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 277.642 km
Deuren 5
Kenteken VD-887-L
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi T29 L1H1 DC Eco


€ 6.295,-

Algemeen

Bouwjaar 13-05-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 277.642 km
Deuren 5
Kenteken VD-887-L
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lindeborg Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres James Wattstraat 1B
Postcode 8013 PX
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13713637 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Topsnelheid: 150 km/u

Maten
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.830 kg
Laadvermogen: 1.165 kg
GVW: 2.950 kg

Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Renault Trafic 2.0 DCI T29 L1 H1 DC Eco met Trekhaak.


- Nieuwe Apk gekeurd tot en met 12-03-2025.
- Bouwjaar 13-05-2013 Nederlands voertuig.
- Kilometerstand 277.791 zoals afgelezen , NAP gecontroleerd via rdw , logische kilometerstand.
- Motorinhoud 4 cilinder 2.0 CDi diesel 66 KW ( 90 PK ) 90 LT Tank rijd 1 op 16,9 zeer zeer zuinig.
- Handmatig geschakelde transmissie 6 versnellingen voorwiel aandreven.
- Kleurvoertuig wit.
- Inrichtingscode bedrijfsauto gesloten opbouw Segment B ( midden groot ).
- Gewicht 1830 kg / gewicht rijklaar 1930 kg.
- Wegenbelasting per kwartaal 273 euro.
- Aantal eigenaren 3 eigenaren.
- In kleur zwart deurgepen , sierlijsten , bumpers en spiegels.
- Helderde koplampen / knipperlichten / in hoogte verstelbare koplampen.
- Getinte ramen.
- Velgen metalen velgen.
- Banden met bandenmaat 215 / 65 / R 16 bandenmerk vredestein 4x nieuwe zomer winter vredestein banden.
- Derde remlicht / ingebouwd in deur.
- Trekhaak afneembaretrekhaak.
- Originele sleutel met afstandsbedienbare centrale deurvergrendeling / start onderbreker.
- Interieur kleur licht grijs stof.
- Airbacks in voertuig voor / achter / rondom / stoelen.
- Crouse control.
- Elektrische ramen ja voor.
- Elektrische spiegels.
- Alle mileuzones toegestaan.
- Aantal deuren 6 deurs voertuig.
- Turbo / compressor ja.
- Aantal zitplaatsen 3 zitplaatsen.
- Alles is bedienbaar aan en op het stuurwiel.
- Hekwerk achterin bij de deuren ( voor inbraak ).
- Hart hout bodenplaat.
- A/C Airco ( ijskoud ).
- ASR / ABS / RRS / SSR SYSTEEM.
- Gordels in hoogte verstelbaar.
- Leren stuurwiel ja 3 hoofsteunen 1x armsteunen.
- Bekerhouders voor.
- Twee schuif deuren aan linker + recht kant.
- Achteruit sensoren met camera.
- Nieuwe automatten.
- Radio Cd speler merk opel / USB / Parrot.
- Boord computer / digitale display / digitale klok.
- Ingebouwde navigatie systeem.
- Het voertuig ziet er van binnen en buiten netjes uit.
- Het voertuig is pas bij de poetser geweest.
- Het voertuig heeft geen roest , krassen of deuken.
- Alles aan het voertuig werkt na behoren.
- Reserve wiel met alle toebehoren ( onder het voertuig ).
- Inruil mogelijk maar wel graag in overleg.
- Alle boekjes aanwezig.
- Di

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie