Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 229.248 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-550-J |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 229.248 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VG-550-J |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Michel Brink Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Raalterweg 81D |
Postcode | 8124 AC |
Plaats | Wesepe |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22316984 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.769 kg
Laadvermogen: 1.005 kg
GVW: 2.790 kg
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Michel Brink Auto's is een erkend autobedrijf, wat al meer dan 35 jaar actief is in de autobranche En zich gespecialiseerd heeft in de in- en verkoop van gebruikte personenauto's bedrijfswagens en Motoren .
Hier bij bieden wij aan:
Renault Trafic 2.0 dCi T27 L1H1 Eco Navigatie Airco
De prijs is exclusief BTW
Apk Keuring Geldig t/m 2025
Dealer Onderhouden
Orginele Sleutel Aanwezig
Onderhouds Boekjes Aanwezig
Nationale Auto Pas Aanwezig NAP
Nationale Auto Pas Informatie over Nationale Auto Pas
De zekerheden van de Nationale Auto Pas:
Van deze auto is de kilometerteller historie bekend bij de Nationale Auto Pas
De vermelde kilometerstand in deze advertentie is logisch verklaarbaar
Inruil van Uw Auto mogelijk
Wij zij een Erkend RDW Bedrijf
Afgifte Vrijwaringsbewijs van u Auto
Tenaamstelling Voertuig Kentekenbewijs
Tenaamstelling 7 Dagen per week van 0.800 t/m 23.00 Uur
Lid van de Nationale Auto Pas
MICHEL BRINK AUTO'S
Telefonisch Bereikbaarheid : U kunt ons 7 Dagen per week
Telefonisch bereiken Van 08.00 Uur tot 23.00 Uur
( 0ok op Zondag bellen voor een afspraak mogelijk)
Bel ons voor u vertrekt dit om een teleurstelling te voorkomen dat de Auto Verkocht of Gereserveerd is.
U bent van harte welkom bij:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!