Renault Trafic 2.0 dCi 170pk L2H1 Dubb. Cab. Luxe | Camera |2 X schuifdeur | Dodehoekdet. | 18'' | Stoelverw. |

€ 31.950,- excl. BTW

Bouwjaar 26-08-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 54.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 170pk L2H1 Dubb. Cab. Luxe | Camera |2 X schuifdeur | Dodehoekdet. | 18'' | Stoelverw. |


€ 31.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-08-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 54.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoHaarhuis Geesteren
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Vriezenveenseweg 42
Postcode 7678 VC
Plaats Geesteren Ov
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 6332400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohaarhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2022 - nov 2023
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 548 x 196 x 202 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.961 kg
Laadvermogen: 1.109 kg
GVW: 3.070 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
CO2-uitstoot: 192 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Renault Trafic 2.0 dCi 170 T29 L2H1 DC Luxe voorzien van o.a. Achteruitrijcamera, Navigatiesysteem, Apple CarPlay en Android Auto, 2 Schuifdeuren, Dodehoekdetectie, Stoelverwarming, 18 inch lichtmetalen velgen etc

Deze auto wordt standaard geleverd met 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, professionele reiniging binnen- en buitenzijde, 10 liter brandstof, NAP (Nationale Auto Pas) en uitgebreide uitleg van je nieuwe auto.

Buiten kantooruren tot 21:00 uur ook via WhatsApp bereikbaar via 06 - 21 80 19 28

= Bedrijfsinformatie =

Over AutoHaarhuis
AutoHaarhuis is al bijna 60 jaar gevestigd in Geesteren en heeft per 1 maart 2019 zijn tweede vestiging geopend in Almelo. AutoHaarhuis is de laatste jaren uitgegroeid tot een regionaal begrip in verkoop, leasing en verhuur van jonge gebruikte personen- en bedrijfsauto's. Wij zijn een full-service autobedrijf. Dat wil zeggen dat je op autogebied voor alles bij ons terecht kunt. Ons BOVAG-lidmaatschap waarborgt de kwaliteit en eerlijkheid van onze producten en diensten. In 2018 hebben we uit een strijd met 3400 autobedrijven de titel 'Onafhankelijk BOVAG Autobedrijf van het Jaar 2018 / 2019 veroverd.

Alarmsystemen en verzekering
Diverse verzekeringsmaatschappijen vereisen een SCM goedgekeurd alarmsysteem. Deze eisen zijn afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij en de cataloguswaarde van de auto. Veel moderne auto's zijn af-fabriek niet voorzien van het juiste alarmsysteem. Wij kunnen deze voor jou inbouwen en voorzien van het juiste certificaat. kijk op www.autohaarhuis.nl voor alle informatie betreft SCM goedgekeurde alarmsystemen!

Website informatie
Auto Haarhuis besteedt de grootst mogelijke zorg om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud. Wij adviseren u daarom om zaken die voor u van invloed zijn op uw aankoopbeslissing voor aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie