vorige 209 van 1.709 volgende

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort - Trekhaak, Betimmering, Cruise, Sensor Achter

€ 19.945,-

Bouwjaar 04-11-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 63.951 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 120 T29 L2H1 Comfort - Trekhaak, Betimmering, Cruise, Sensor Achter


€ 19.945,-

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 63.951 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Munsterhuis Renault Rijssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverdalseweg 150
Postcode 7461 AH
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512255 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.munsterhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2019 - dec 2021

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.759 kg
Laadvermogen: 1.291 kg
GVW: 3.050 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Occasions C (zonder meerprijs): Standaard aflevering t.w.v. €0,- - Technische inspectie - Vloeistof controle - APK minimaal 6 maand - Wassen & stofzuigen van de bus - €10,- aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Afleverpakket Occasions D (€ 695 ex BTW): Basis aflevering t.w.v. €695,- excl. BTW - 6 maand BOVAG garantie* - Technische inspectie - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema - Eventuele vervanging van slijtagedelen (indien noodzakelijk) - APK van minimaal 12 maand - Professioneel reinigen / poetsen van de bus - €25,- aan brandstof - Onvermijdbare kosten zoals legeskosten & tenaamstellingskosten
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK

Op onze occasion bedrijfswagens bieden wij verschillende Afleverpakketten aan, zodat jij je niet druk hoeft te maken over de nieuwe aanwinst in het wagenpark. Je kunt hierbij kiezen uit:
Munsterhuis Afleverpakket C t.w.v. €0,- of Munsterhuis Afleverpakket D t.w.v. €695,- excl. BTW. Hierbij is Afleverpakket C standaard op al onze occasion bedrijfswagens, Afleverpakket D is optioneel en niet verplicht bij aankoop van deze bus. De inhoud van deze pakketten tref je aan op de laatste afbeelding van deze advertentie. Vraag onze verkoopmedewerkers naar de voorwaarden en mogelijkheden.

Voor meer informatie, een proefrit of een vrijblijvende offerte op maat kun je gerust contact met ons opnemen via de contactgegevens. Je bent van harte welkom bij Autobedrijf Munsterhuis, al meer dan 60 jaar een gevestigde naam in Twente.

Auto Munsterhuis BV doet er altijd alles aan om de informatie op deze internetsite zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Vraag voor aankoop naar de aanwezige opties en accessoires op de auto van jouw keuze.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie