Bouwjaar | 05-07-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 97.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-605-V |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
€ 9.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 97.025 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VD-605-V |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tim Brok Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dennen 7A |
Postcode | 7491 HH |
Plaats | Delden |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51765521 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.timbrokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4782 x 1904 x 1973 cm
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 980 kg
GVW: 2.890 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Leuke en perfect rijdende Renault Trafic 2.0 dCi 115pk van 2013 met een super kilometerstand van slechts 97.000km.
Voorzien van een goed schakelende Quick-shift automaat met 6 verzetten. 3-zits uitvoering met bankje rechtsvoor.
Technisch identiek aan de Opel Vivaro en Nissan Primastar.
Afkomstig van de 1e eigenaar (Gemeentedienst) , betreft een Marge-auto, dus er komt geen BTW meer bij.
Voor een bestelauto van deze leeftijd staat ie er écht nog heel netjes bij! Absoluut niet afgebroken of stuk.
Het onderhoud is in de werkplaats van de gemeente uitgevoerd , alles is netjes gedocumenteerd en bijgehouden.
Luxe uitvoering, met onder andere;
-Automatische airco
-Cruise-control
-Parkeersensoren achter
-Zijschuifdeur met raam rechts
-Trekhaak
-Centrale portiervergrendeling op afstandsbediening
-Stuurbekrachtiging
-Parrot-handsfree kit
-Elektrisch pakket, ramen en spiegelverstelling elektrisch
-Zwaaibalk op het dak, en LED-flitsers in de grille
-2 sets wielen , zomer- en winterbanden, beide compleet op velg
De Trafic wordt voor de vraagprijs afgeleverd met een onderhoudsbeurt en een nieuwe APK (huidige APK is geldig t/m 05-07-2024)
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor hoge resolutie-foto's.
Tevens bij ons mogelijk;
-Inruil tegen handelsprijs
-Financiering tegen gunstige rente
-Complete verzorging van exportdocumenten inclusief verzekering.
Omdat wij veel en vaak onderweg zijn om verse voorraad te blijven houden, is ons verzoek om even telefonisch een afspraak te maken voor een bezichtiging of proefrit. Eventueel ook 's avonds en in het weekend mogelijk in overleg.
Let op: Wij reserveren alleen een auto voor de duur van uw reistijd, graag even bellen voor vertrek zodat u zeker weet dat de auto nog beschikbaar is.
Let op: aan deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!