Renault Trafic 2.0 dCi 115pk Aut.1e eig Marge Clima/Cruise/Inrichting

€ 10.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-07-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 74.051 km
Deuren 5
Kenteken VD-604-V
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Renault Trafic 2.0 dCi 115pk Aut.1e eig Marge Clima/Cruise/Inrichting


€ 10.750,-

Algemeen

Bouwjaar 05-07-2013
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 74.051 km
Deuren 5
Kenteken VD-604-V
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tim Brok Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Dennen 7A
Postcode 7491 HH
Plaats Delden
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51765521 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.timbrokautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4782 x 1904 x 1973 cm
Wielbasis: 310 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 980 kg
GVW: 2.890 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal

Leuke en perfect rijdende Renault Trafic 2.0 dCi 115pk van 2013 met een super kilometerstand van slechts 74.000km.
Voorzien van een goed schakelende Quick-shift automaat met 6 verzetten. 3-zits uitvoering met bankje rechtsvoor.
Technisch identiek aan de Opel Vivaro en Nissan Primastar.

Afkomstig van de 1e eigenaar (Gemeentedienst) , betreft een Marge-auto, dus er komt geen BTW meer bij.
Voor een bestelauto van deze leeftijd staat ie er écht nog heel netjes bij! Absoluut niet afgebroken of stuk.
Het onderhoud is in de werkplaats van de gemeente uitgevoerd , alles is netjes gedocumenteerd en bijgehouden.

Luxe uitvoering, met onder andere;
-Automatische airco
-Cruise-control
-Parkeersensoren achter
-Zijschuifdeur met raam rechts
-Trekhaak
-Zonneklep boven de voorruit
-Wurth inrichting achterin de laadruimte
-Centrale portiervergrendeling op afstandsbediening
-Stuurbekrachtiging
-Elektrisch pakket, ramen en spiegelverstelling elektrisch
-Zwaaibalk op het dak, en LED-flitsers in de grille
-Werklampen op het dak
-2 sets wielen , zomer- en winterbanden, beide compleet op velg

De Trafic wordt voor de vraagprijs afgeleverd met een onderhoudsbeurt en een nieuwe APK (huidige APK is geldig t/m 05-07-2024)

= Bedrijfsinformatie =

Kijk op onze website voor hoge resolutie-foto's.

Tevens bij ons mogelijk;
-Inruil tegen handelsprijs
-Financiering tegen gunstige rente
-Complete verzorging van exportdocumenten inclusief verzekering.

Omdat wij veel en vaak onderweg zijn om verse voorraad te blijven houden, is ons verzoek om even telefonisch een afspraak te maken voor een bezichtiging of proefrit. Eventueel ook 's avonds en in het weekend mogelijk in overleg.

Let op: Wij reserveren alleen een auto voor de duur van uw reistijd, graag even bellen voor vertrek zodat u zeker weet dat de auto nog beschikbaar is.


Let op: aan deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie