Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy / TREKHAAK / CRUISE / AIRCO / SCHERM /

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-08-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 101.066 km
Deuren 5
Kenteken VZ-129-K
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 Comfort Energy / TREKHAAK / CRUISE / AIRCO / SCHERM /


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 04-08-2016
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 101.066 km
Deuren 5
Kenteken VZ-129-K
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Bie Olthof
Contactpersoon Ian Olthof
Adres Collenstaartweg 7
Postcode 7443 RM
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 611355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bie-olthof.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - mrt 2016

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 540 x 196 x 197 cm
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.711 kg
Laadvermogen: 1.299 kg
GVW: 3.010 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Betreft een origineel Nederlandse Renault Trafic Lengte 2 Hoogte 1 uit 2016, nieuw geleverd door Renault Munsterhuis.
Deze bedrijfswagens zijn gebruikt maar zeker nog in goede staat. Het interieur is schoon en fris, in deze bus is niet gerookt!
De 1.6 diesel is goed voor 120 pk en beschikt over een vaste trekhaak. Er zijn 3 zitplaatsen.
Met opties als cruise control, airco, navigatie, bluetooth verbinding en parkeersensoren is deze bus vrij compleet.
Deze bedrijfswagen is altijd goed onderhouden, de laatste jaren hebben wij het onderhoud hier in de werkplaats uitgevoerd.
De voorstoel heeft een beschadiging en verder heeft deze Trafic wat gebruikerssporen.

Onze vraagprijs is gebaseerd op een direct meenemen prijs, maar de auto wordt standaard afgeleverd met minimaal 6 maand APK, een vloeistoffencheck en de onvermijdbare kosten zoals tenaamstelling etc. Daarnaast kunt U bij deze auto kiezen één van voor onderstaande afleverpakketten;

1. Vertrouwd op weg pakket €650,-
2. All-in pakket €950,-

Wanneer u kiest voor het vertrouwd op weg pakket wordt uw auto standaard afgeleverd met:

- 3 maanden Bie Olthof garantie op draaiende delen van motor, koppeling en versnellingsbak;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- Nieuwe APK;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).

Wanneer u kiest voor het All-in pakket wordt uw auto standaard afgeleverd met:

- 6 maanden Bie Olthof garantie*;
- Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift;
- APK is minimaal 12 maanden geldig;
- Complete poetsbeurt;
- Minimaal een 1/4 tank brandstof;
- (Navigatie update niet inbegrepen);
- (Elektrische of Hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn).

* Geen 6 maanden Bie Olthof maar 12 maanden BOVAG garantie? Dat kan tegen een bijbetaling van €500,-. (a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie