Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 178.480 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-420-RH |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 9.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 178.480 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-420-RH |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M. van Braam Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sibculoseweg 113 |
Postcode | 7693 PZ |
Plaats | Sibculo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55140066 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanbraamoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,4 s
Topsnelheid: 154 km/u
Maten
Wielbasis: 310 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.700 kg
Laadvermogen: 1.075 kg
GVW: 2.800 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Stijlvolle vormgeving en comfortabele luxe, dat is de aantrekkingskracht van een Franse auto. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. De schuifdeur voor de passagiers neemt veel minder ruimte in bij het opengaan; prettig als u wat krapper moet parkeren. Verder is de Renault uitgerust met: verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Het maakt niet uit hoe warm het buiten is, want met de airconditioning bepaalt u zelf de binnentemperatuur. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Brake assist verhoogt de remdruk in een noodsituatie zodat u sneller stil staat.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Renault Trafic. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Proefrit aan huis mogelijk. Bel voor een afspraak 06-55140066
Financiering
U kunt de auto van uw keuze eventueel in termijnen betalen.Vraag bij ons naar de voorwaarden en tarieven.
Nationale Auto Pas
Wij zijn aangesloten bij de Nationale Autopas. Alle autos worden geleverd met een NAP certificaat. Wij kunnen de juiste kilometerstand garanderen.
Service & garantie
Wij bieden de mogelijkheid om te kiezen voor onze scherpe meeneemprijs, of aanvullende zekerheid.
Openingstijden
U kunt deze auto op afspraak komen bekijken. Voor het maken van een afspraak of voor aanvullende informatie kunt u bellen met 06-55140066 of 0523-240567
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken
Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?
De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.
Plus
- presteert moeiteloos en in alle rust
- nadruk op rust en comfort
Min
- merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.
De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!