Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Airco Navi Sortimo imperial 2x schuifdeur PDC

€ 8.950,-

Bouwjaar 02-12-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 143.424 km
Deuren 5
Kenteken VL-257-D
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Trafic Bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Airco Navi Sortimo imperial 2x schuifdeur PDC


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 02-12-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 143.424 km
Deuren 5
Kenteken VL-257-D
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mathijs Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Balkerweg 64
Postcode 7738 PB
Plaats Witharen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34604684 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mathijsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Trafic bestel 1.6 dCi T29 L1H1 Airco Navi Sortimo! imperial! 2x schuifdeur! PDC!


- Kenteken: VL-257-D
- Merk: Renault
- Model: Trafic bestel
- APK tot: 15-11-2024
- Tellerstand: 143424 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R9M A4
- Vermogen: 66 kW / 90pk
- Ledig gewicht: 1640 kg
- Max. trekgewicht: 2000 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.1 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 500 cm
- Breedte: 196 cm
- Laadruimte hoogte: 139 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 148 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Parkeersensor achter
- Zijschuifdeur links

Infotainment

- Navigatiesysteem

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Buitentemperatuurmeter
- Elektrische ramen voor
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Goed uitgeruste nette bus te koop, voorzien van airco, cruise control, navigatie, twee schuifdeuren, parkeersensoren, imperial en kwalitatieve bedrijfswageninrichting.

Auto wordt bij aflvering voorzien van een nieuwe APK!

Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact met ons opnemen via:

- Bellen, WhatsApp en SMS: +31 6 34 60 46 84

Bezichtigingen zijn enkel op afspraak:
On ervoor te zorgen dat u niet voor een dichte deur staat, vragen wij u vriendelijk om vooraf een afspraak te maken voor een bezichtiging. Onze beschikbaarheid kan variëren, omdat wij vaak onderweg zijn.

Inruil mogelijk:
Heeft u interesse in inruil? Stuur ons enkele foto's en basisinformatie over uw auto, en wij zullen u zo snel mogelijk een inruilvoorstel doen. U kunt ons bereiken via WhatsApp, de Marktplaats chat omgeving, of door te bellen naar +31 06 34 60 46 84.

Met vriendelijke groet,

Mathijs Auto's
Balkerweg 64
7738 PB Witharen
Info@mathijsautos.nl
www.mathijsautos.nl

Belangrijke Informatie:

- Mocht de APK keuring op een auto minder lang geldig zijn als zes maanden, wordt deze door ons kosteloos vernieuwd.
- Er worden geen afleverkosten in rekening gebracht wanneer u een auto bij ons koopt.
- Hoewel alles op één locatie is, vragen we u vriendelijk om vooraf te bellen. We zijn niet altijd aanwezig, en de beschikbaarheid van de auto kan variëren.
- Wij doen ons uiterste best om de informatie in deze advertentie juist, compleet en actueel weer te geven. Wijzigingen in informatie of aanbod zijn voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ont

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie