Renault Master T35 2.3 dCi L2 Eco DC Laadbak Open laadbak 6 Zits Airco/Nap/Trekhaak/Apk

€ 8.950,- excl. BTW

Bouwjaar 08-04-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 227.385 km
Deuren 4
Kenteken VH-244-T
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi L2 Eco DC Laadbak Open laadbak 6 Zits Airco/Nap/Trekhaak/Apk


€ 8.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-04-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 227.385 km
Deuren 4
Kenteken VH-244-T
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autostad Zwolle
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Marsweg 55c
Postcode 8013 PE
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20258013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Nieuw: Ja

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.167 kg
Laadvermogen: 1.333 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 229 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,8 l/100km (1 op 12,8)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij beschikken over een goed verlichte showroom waar onze meeste auto`s schoon netjes binnen staan, bij slechte weersomstandigheden kunt u dan prettig de occasions van ons duidelijk en goed op uw gemak bekijken.


BEZICHTEGING UITSLUITEND OP AFSPRAAK

Voor vragen staan wij u graag te woord! U kunt ons bereiken op nummer 0620258013

Marsweg 55 C
8013 PE Zwolle
0615620269



Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie