Bouwjaar | 24-03-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.700 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-HVN-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-03-2009 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 233.700 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-HVN-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 99 kW (135 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hoeve Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Westeinde 162C |
Postcode | 7711 CR |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11263743 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfrahoeve.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 181 x 162 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.985 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Deze Renault Scénic komt uit 2009, werd geleverd van 01-08-2006 tot 30-04-2009 en kostte toen € 29.738,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 99 kW (135 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 8,6 liter per 100 km en hij weegt 1385 kg. De APK is geldig tot 28-11-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.
Betere fotos volgen zodra de auto gewassen is, de auto is net binnengekomen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een klein autobedrijf dat altijd actief op zoek is naar goedkope en betaalbare autos. Vandaar dat wij geregeld afwezig zijn en dus uitsluitend op afspraak werken.Daarom kunt u beter eerst bellen om teleurstelling te voorkomen.
Zondags gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.