Renault Scenic 2.0-16V Aut.TechLine Xenon/Pano/PDC/Navi

€ 1.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-02-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.687 km
Deuren 4
Kenteken 72-ZG-VX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Scenic 2.0-16V Aut.TechLine Xenon/Pano/PDC/Navi


€ 1.750,-

Algemeen

Bouwjaar 26-02-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 195.687 km
Deuren 4
Kenteken 72-ZG-VX Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tim Brok Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Dennen 7A
Postcode 7491 HH
Plaats Delden
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51765521 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.timbrokautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4259 x 1810 x 1620 cm
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)

Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: matig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Graag eerst de tekst helemaal lezen voordat je begint te roepen wat de laagste/laatste/minimale/uiterste prijs wordt aub...!

Uiteraard is een Scénic 2.0 16V met automaat en de juiste opties meer waard dan wat ik ervoor vraag.
Da's natuurlijk niet voor niks, ik heb deze Scénic van 2008 met 196.000km ingeruild, en exact zoals ie is binnengekomen gaat ie ook weer weg, ik doe er helemaal NIETS aan!

Het is geen mooie auto, LA scherm heeft een beschadiging, ingebrande vogelpoepvlekken op de auto verspreid, van binnen vies en hier en daar versleten en er zitten 4 gladde banden onder. De APK is geldig t/m 04-08-2024, dus als je zelf niet handig of technisch genoeg bent om deze auto zelf in te schatten, dan regel een aankoopkeuring of neem in ieder geval iemand met verstand van zaken mee. Geen onderhoudshistorie bekend, buiten een smeerkaartje in de deurstijl.

De auto rijdt echter prima, de motor loopt netjes, de automaatbak schakelt goed en de airco wordt koud.
Geen storingen in het display, 2 sleutels aanwezig en voor zover ik het heb kunnen beoordelen werkt verder alles wat er op en aan zit. Ook de elektrische ramen, parkeersensoren en het open dak functioneren zoals het hoort.

Bekijk de foto's goed, bedenk of dit iets voor je is, en neem dan contact op.
Onderhandelen is in zeer kleine mate mogelijk, maar alleen naast de auto met een kop koffie.
Export is eveneens mogelijk.

= Bedrijfsinformatie =

Kijk op onze website voor hoge resolutie-foto's.

Tevens bij ons mogelijk;
-Inruil tegen handelsprijs
-Financiering tegen gunstige rente
-Complete verzorging van exportdocumenten inclusief verzekering.

Omdat wij veel en vaak onderweg zijn om verse voorraad te blijven houden, is ons verzoek om even telefonisch een afspraak te maken voor een bezichtiging of proefrit. Eventueel ook 's avonds en in het weekend mogelijk in overleg.

Let op: Wij reserveren alleen een auto voor de duur van uw reistijd, graag even bellen voor vertrek zodat u zeker weet dat de auto nog beschikbaar is.


Let op: aan deze adv

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Scenic | Een begeerlijk concept

De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!

Autotest | Renault Scenic Een begeerlijk concept

De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.

Plus

  • zeer ruim, ook achterin
  • (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw

Min

  • onhandige locatie laadaansluiting

Conclusie

Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.

Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.

De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.

Deel deze advertentie