Bouwjaar | 13-11-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 132.248 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-378-PN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 15.700,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 132.248 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-378-PN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoService Stepelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Textielstraat 26 |
Postcode | 7483 PB |
Plaats | Haaksbergen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)53 - 5726808 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoservicestepelo.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2018 - jul 2022
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 441 x 187 x 165 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 614 kg
GVW: 2.019 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Renault Scénic 1.3 TCe Limited Trekhaak | Panorama dak | Navigatie
Deze goed onderhouden Renault Scénic heeft nog maar weinig op de teller staan. Een jonkie voor een oude prijs! De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Slimme spraakbesturing herkent gesproken opdrachten en voert ze uit. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Automatische airconditioning regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Ook is de Renault uitgerust met: parkeersensoren achter, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Forward collision warning is een automatisch waarschuwingssysteem dat direct in werking treedt bij gevaar voor een kop-staartbotsing. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.
Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Om deze Renault echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Scenic | Een begeerlijk concept
De Scenic vormde in het verleden welhaast de kern van het aanbod van Renault. De middelgrote gezinsauto was uiterst succesvol dankzij de balans tussen innovatie, functionaliteit en prijs. Echter, gaandeweg nam de vraag af en in 2022 verdween het ruimtewonder zelfs met stille trom uit het assortiment. Maar nu is de Scenic terug als elektrische auto. Dat niet alleen: Renault belooft dat de Scenic weer vernieuwend en zelfs begeerlijk is!
De 5e generatie van de Renault Scenic combineert elektrische aandrijving met een uitgekiend concept. Daarom is de Scenic ruim en tegelijkertijd wendbaar.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- (verwacht) gunstig weggedrag dankzij relatief lage bouw
Min
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
Weet Renault de Scenic weer bijzonder en begeerlijk te maken? Op basis van een eerste kennismaking met een prototype in een fotostudio is het antwoord op die vraag: ja.
Het uitgangspunt is een geslaagde vormgeving, waarbij moderne lijnen worden gecombineerd met Franse charme. Renault kiest er niet voor om de grootste auto in zijn soort aan te bieden. Dankzij een uitgekiende opzet is de binnenruimte echter uitstekend, zelfs achterin. De beperkte buitenmaten maken de Scenic zuiniger en wendbaarder.
De uitrusting is modern en de elektrische aandrijving zorgt voor prima prestaties, een hoge mate van comfort en lage gebruikskosten. De meerwaarde zit daarom niet alleen in het uiterlijk of de techniek, maar in de unieke combinatie ervan. Het is daarom het concept dat begeerlijker is dan de som der delen.