Bouwjaar | 24-01-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.849 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-256-TF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 22.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.849 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-256-TF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.330 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Hofsink en Nijland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruiwiel 10 |
Postcode | 7773 NL |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 684235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-hofsink-nijland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2020 - mrt 2022
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 181 x 145 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.283 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 1.888 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 3
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Afleverbeurt: De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
Zijn dynamische uiterlijk maakt al direct duidelijk wat voor rijervaring u van deze Renault Mégane Estate mag verwachten: pure sportiviteit. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Bij de rijke uitrusting horen ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel en donker getint glas achter.
Deze Renault is voorzien van knoppen op het stuur om het full map navigatiesysteem en het audiosysteem met DAB-ontvangst te bedienen. De auto is ook uitgevoerd met automatische airconditioning. Parkeerplekken worden er niet ruimer op. Maar met de aanwezige parkeersensoren krijgt u deze Renault Mégane Estate zonder problemen op z'n plaats. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. En deze auto heeft ook keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, isofix-aansluiting, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
U geniet nog meer van het rijden met uw Renault omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!