Renault Megane 1.5 dCi Business Line

€ 1.799,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-11-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 331.446 km
Deuren 5
Kenteken 09-VXL-2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Renault Megane 1.5 dCi Business Line


€ 1.799,-

Algemeen

Bouwjaar 20-11-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 331.446 km
Deuren 5
Kenteken 09-VXL-2
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.461 cc
Vermogen 76 kW (104 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hoeve Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westeinde 162C
Postcode 7711 CR
Plaats Nieuwleusen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11263743 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfrahoeve.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Wielbasis: 269 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.850 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof

Milieu
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 106 per kwartaal

Deze Renault Mégane komt uit 2008, werd geleverd van 01-06-2007 tot 31-08-2009 en kostte toen € 30.392,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 76 kW (103 PK) en een cilinderinhoud van 1461 cc. De bus heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,4 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 4,8 liter per 100 km en hij weegt 1350 kg. De APK is geldig tot 24-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 388,- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn een klein autobedrijf dat altijd actief op zoek is naar goedkope en betaalbare autos. Vandaar dat wij geregeld afwezig zijn en dus uitsluitend op afspraak werken.Daarom kunt u beter eerst bellen om teleurstelling te voorkomen.

Zondags gesloten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Megane RS | Geweld(ig)

De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.

Autotest | Renault Megane RS Geweld(ig)

De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.

Plus

  • serieus snel
  • even praktisch als een gewone Megane
  • uitmuntend weggedrag

Min

  • vermoeiend op lange afstand
  • hogere co2-uitstoot dan concurrentie
  • alleen als vijfdeurs

Conclusie

Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!

Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!

Deel deze advertentie