Bouwjaar | 22-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.477 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 28-LKZ-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 5.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-05-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.477 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 28-LKZ-9 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.397 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | V-Max Auto's & Tuning |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Van der Hoopweg 25 |
Postcode | 7602 PJ |
Plaats | Almelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50734329 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.v-maxautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4295 x 1808 x 1471 cm
Wielbasis: 264 cm
Inhoud laadruimte: 372/1.190 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Sportiviteit gecombineerd met comfort, en bovendien ziet ze er ook nog eens heel erg fraai uit. We hebben wederom een fantastische auto binnen. Voor de verandering is het eentje van Franse makelij. Ze staan bekend om hun rijke uitrusting en hun comfort, en dat is bij dit prachtexemplaar niet anders. Betreft hier ook nog eens een exemplaar met een soepele 1.4 liter TCe krachtbron met behoorlijk wat power. We hebben het hier over een origineel Nederlands geleverde Renault Megane 1.4 TCe Privilège Edition van bj. 2010. Zeer goed onderhouden auto in een goede staat (natuurlijk een gebruikersplekje hier en daar uitgezonderd). Ze ziet er nog erg fraai uit en met haar 1.4 TCE Turbo krachtbron met 130Pk, is het een zeer vlotte maar tevens ook een erg zuinige auto te noemen. En het mooiste komt nog: Ze is voorzien van nagenoeg alle leverbare opties. Zo'n complete Megane hebben wij in ieder geval nog niet voorbij zien komen. Bij binnenkomst heeft ze nog een algehele controle gehad. Auto heeft geen gebreken of mankementen en is natuurlijk ook storingsvrij. Uitzonderlijk complete uitvoering met zeer veel opties. Kilometerstand is 172.477. Apk 27-05-2025.
Nap certificaat/tellerkaart, onderhoudsfacturen, alle boekjes en 2 sleutel(s) aanwezig.
Huidige prijs €5999 = Internet meeneemprijs. Inruil is mogelijk tegen handelscondities.
= Bedrijfsinformatie =
Mocht u interesse hebben in 1 van de door ons aangeboden occasions, adviseren wij u om ons eerst te contacteren alvorens u naar ons toe komt.
Tot 12 maanden garantie behoort tot de mogelijkheden.
Alle aankoopkeuringen zijn toegestaan.
Check onze Facebookpagina om een impressie te krijgen van ons bedrijf.
Optielijst onder voorbehoud van zet- en drukfouten. De optielijst is met grote zorg samengesteld maar een foutje is helaas snel gemaakt. Wij bevelen u aan, om de opties die uw aankoop kunnen beïnvloeden te controleren alvorens u tot aankoop overgaat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Megane RS | Geweld(ig)
De vierde generatie van de Renault Megane onderscheidt zich van de massa met een unieke combinatie van moderne techniek in een vertrouwde verpakking. Nieuwe vindingen worden zo gepresenteerd, dat iedereen er als vanzelf mee overweg kan. Maar wat als die techniek juist mag schitteren? En wat als wordt gekozen voor een extravagante verpakking? Dan ontstaat de nieuwe Renault Megane RS.
De Renault Megane RS onderscheidt zich van andere snelle hatchbacks met nog meer vermogen en 4-wielbesturing. Deze Renault is daarom sneller en dynamischer, maar even praktisch als een gewone Megane.
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Megane
- uitmuntend weggedrag
Min
- vermoeiend op lange afstand
- hogere co2-uitstoot dan concurrentie
- alleen als vijfdeurs
Conclusie
Renault heeft in korte tijd een geheel nieuwe generatie auto's geïntroduceerd. Het "geheim" achter al die nieuwe modellen is dat ze dezelfde technische basis delen. Op die manier kunnen de kosten lager worden gehouden en genieten alle modellen dezelfde voordelen. Voor de vierde generatie van de Renault Megane betekent dat meer ruimte dan voorheen, een geavanceerd infotainment-systeem, sterke motoren en een verfijnd onderstel. En laten dat nou net de ideale ingrediënten zijn voor een sportieve auto!
Bij een gewone Renault Megane zorgt het geavanceerde onderstel voor een goede combinatie van comfort en sportiviteit. Bij de RS gaat Renault een stap verder en zorgt dit onderstel (in een aangepaste versie) voor een uitstekende balans, terwijl nog voldoende comfort resteert voor dagelijks gebruik. De vierwielbesturing maakt een gewone Megane veiliger, terwijl het de Megane RS dynamischer en stabieler maakt dan de tegenstrevers. De turbomotor uit de andere Renaults is in de Megane RS sterk en uitdagend. Dat maakt deze Megane RS geweldig!