Renault Master 2.3 dCi 131 PK E6 / L1H1 / RIJKLAAR / DUBBEL CABINE / IMPERIAAL / AIRCO / CRUISE / DUBBELE CABINE / TREKHAAK

€ 15.950,- excl. BTW

Bouwjaar 24-10-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 158.394 km
Deuren 5
Kenteken V-301-JR
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Master 2.3 dCi 131 PK E6 / L1H1 / RIJKLAAR / DUBBEL CABINE / IMPERIAAL / AIRCO / CRUISE / DUBBELE CABINE / TREKHAAK


€ 15.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-10-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 158.394 km
Deuren 5
Kenteken V-301-JR
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J. Ruinemans
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eesveenseweg 90
Postcode 8347 JG
Plaats Eesveen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)521 - 577358 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ruinemans.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: mrt 2016 - jul 2019

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 505 x 207 x 231 cm
Wielbasis: 318 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.973 kg
Laadvermogen: 827 kg
GVW: 2.800 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 6

Milieu
CO2-uitstoot: 204 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal

Renault Master 2.3 dCi 131 PK afkomstig van de 1e eigenaar. Dubbele cabine uitvoering met o.a. Airconditioning, Cruise control, Navigatie systeem, Betimmerde laadruimte, Imperiaal en Trekhaak. Te koop bij Ruinemans bedrijfswagens Eesveen (Steenwijk)

= Bedrijfsinformatie =

Uw nieuwe bedrijfswagen financieren? Dat kan via Ruinemans Bedrijfswagens! Wij bieden zowel Financial lease als Full Operational lease* aan op onze bedrijfswagens. Bel voor meer info! (*op onze voorraad jong gebruikte voertuigen)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle aflever kosten zoals wij onze voertuigen standaard aanbieden. Hierbij inbegrepen zijn:
- Technische inspectie met 37 punten check
- Tenaamstellen van het voertuig en eventueel vrijwaren van inruilvoertuig
- Poetsen buiten en binnenzijde
- Mattenset.

Hier naast hebben nog diverse andere afleveringsmogelijkheden. Kijk hiervoor op www.ruinemans.nl/afleveringsopties

Onze advertenties worden met zorgvuldigheid samengesteld. Toch kan er een onjuistheid voorkomen. Daarom kan er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie