Renault Master T35 2.3 dCi 145 L4H2 EL Energy Comfort Bakwagen met laadklep

€ 35.900,- excl. BTW

Bouwjaar 02-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 33.956 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 145 L4H2 EL Energy Comfort Bakwagen met laadklep


€ 35.900,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 33.956 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schippers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molendijk Noord 51
Postcode 7461 JG
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschippers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2020 - 2024
Cabine: enkel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L4H1
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.576 kg
Laadvermogen: 924 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 209 per kwartaal

Renault zoekt de laatste jaren nadrukkelijk het onderscheid op wat betreft innovatie en straalt dat ook duidelijk uit met de slogan 'Drive for change'. De auto is van het bouwjaar 2022 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Onverhoeds de deur opengooien is een risico voor passerend verkeer. De schuifdeur aan de zijkant is dus gemakkelijker én veiliger. Tot de uitrusting van deze Renault behoren ook LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Renault zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.

De Renault Master is uw trouwe partner onderweg, want hij houdt continu voor u de situatie op en om de weg in de gaten. Volautomatische veiligheidssystemen kunnen daarbij ingrijpen om u voor gevaarlijke situaties te behoeden. Wanneer u hard moet remmen, is elke decimeter verkorting van de remweg essentieel. Voor extra remkracht zorgt dan de Brake Assist.

Wij leveren u deze auto natuurlijk met een tellerrapport van Nationale Autopas. Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Renault Master. Bel of mail ons nu voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Auto Schippers is een familie bedrijf dat al 65 jaar in Rijssen gevestigd is. Wij zijn service dealer Hyundai. Sinds 2023 hebben we een 2e vestiging in Zuna.
Ook voor bedrijven hebben wij volop keuze, wij hebben onze eigen lease afdeling waar wij u deskundig te woord kunnen staan over de vele mogelijkheden die er zijn.

U bent van harte welkom!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie