Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort > navigatie/dab/parkeersensor/Bluetooth/4236

€ 33.450,-

Bouwjaar 20-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort > navigatie/dab/parkeersensor/Bluetooth/4236


€ 33.450,-

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand -
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 99 kW (135 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Combi
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsspil 1
Postcode 7773 NJ
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 271318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocombi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2020 - 2023

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 622 x 207 x 248 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.147 kg
Laadvermogen: 1.353 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Emissieklasse: Euro 6d

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- COMBI EV & NIEUW Pakket - Bedrijfswagens (€ 295 ex BTW): Voor € 295,- excl. BTW kiest u het COMBI EV & NIEUW Bedrijfswagens pakket. Dit pakket is inclusief: - Volle tank brandstof of 100% geladen accupakket - Volledige reiniging van het interieur & exterieur incl. poetsbeurt - Mattenset - Safetypack - 24/7 Mobiliteitsservice binnen NL
- COMBI Basis Pakket- Bedrijfswagens (zonder meerprijs): Dit pakket is bij de vraagprijs inbegrepen. Bij ons als BOVAG autobedrijf kunt u rekenen op kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarom is elke auto bij aflevering standaard voorzien van: - BOVAG 40- puntencheck - Minimaal 6 maanden APK - Tenaamstelling - 1/4 gevulde brandstoftank - Vloeistoffen controle - Poetsbeurt

Nu bij ons uit voorraad leverbaar! Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Comfort met o.a. cruise control, airco, navigatie, dab, parkeersensor, Bluetooth. armsteun, lendensteun, 3 zit, mistlampen.

Extra optie optiepakketten:
Driver Pack (lendesteunen (verstelbaar), mistlampen voor).
Pack Media en navi (Bluetooth, Apple carplay/Android auto, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map).

Zie hieronder de technische specificaties:
99kw/135pk
Transmissie 6 versnellingen
Aantal zitplaatsen: 3
Wielbasis 433cm

Max. toelaatbaar gewicht (GVW): 3.500kg
Massa ledig voertuig 2.147kg
Laadvermogen: 1.453kg

Trekgewicht geremd: 2500kg
Trekgewicht ongeremd 750kg
Kogeldruk 100kg

Emissienorm: Euro 6d
Tankinhoud 80l
Gemiddeld verbruik 9,20 liter / 100 km

Laadruimte (cm):
Lengte laadruimte (vloer): 373cm
Breedte laadruimte: 176cm
Hoogte laadruimte: 189cm
Lengte laadruimte (1100mm hoog): 368cm

Breedte laadopening zijschuifdeur: 127cm
Hoogte laadopening zijschuifdeur: 178cm
Hoogte laadopening achter: 182cm
Breedte laadopening achter (minimaal): 158cm
Breedte laadruimte tussen wielkasten: 138cm
Laadvolume: 13m3

Op deze Renault Master is fabrieksgarantie van toepassing!
De kosten voor een eventuele trekhaak zijn 790,- ex.btw

Heeft u interesse of wilt u meer weten over deze auto? Neem dan contact met ons op ( 0523-271318 ).
Ook kunnen wij diverse aanpassingen voor u uitvoeren; monteren van deuren, dakspoilers, b

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie