Bouwjaar | 16-02-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 506 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 64.995,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2024 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 506 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.298 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Matter Steenwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 2 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 510304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 380 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3
Afmetingen (LxB): 779 x 209 cm
Wielbasis: 433 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.267 kg
Laadvermogen: 1.233 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 344 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 212 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Wij rekenen geen afleveringskosten.
Elke werkdag koopavond op afspraak!
Inruil auto,motor,boot,caravan en camper mogelijk.
De AluLiner is het perfecte voorbeeld van een uiterst functionele opbouw met een solide uitstraling. Dit model heeft zichzelf bewezen als een succesvol lichtgewicht aluminium opbouw. Dankzij de uitgebreide lijst met opties is het een unieke oprijwagen. Een aantal specificaties:
- Er is een aluminium kantprofiel gemonteerd waarop een ronde zijreling is gelast. Dit maakt het mogelijk om door middel van spanbanden de lading vast te zetten.
- De oprijplanken zijn verdiept uitgevoerd inclusief klapstukken waardoor nog lagere auto's geladen kunnen worden.
- In plaats van de standaard aluminium vloer is een vloer met gatenprofiel gemonteerd waarvan het tussendeel is gesloten door tranenplaat. De wielbokken kunnen in dit profiel geklemd/gehaakt worden.
- De zijafscherming hebben wij geheel gesloten uitgevoerd, inclusief LED inbouw zijverlichting en gereedschapskist.
- Een aluminium fly-over, voorzien van compleet aangesloten Hella-achterlichten en met Tijhof in de spoiler gelaserd.
- Twee aluminium kisten, links en rechts gemonteerd.
- Gesloten zijafscherming met links een instap
- Elektrische opbouwlier, radiografisch te bedienen en middels een frame handmatig van links naar rechts te verschuiven.
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is Autobedrijf Matter Steenwijk niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Ontdekt u toch een fout? Meld het ons!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Master | Meesterlijk elektrisch
Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?
De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.
Plus
- Sprong vooruit in comfort
- lage kilometerprijs, nul uitstoot
Min
- Uitrusting merkbaar verouderd
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.
Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!