Renault Master T35 2.3 dCi 165 L4 DL Energy

€ 27.500,-

Bouwjaar 16-07-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 139.000 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 165 L4 DL Energy


€ 27.500,-

Algemeen

Bouwjaar 16-07-2021
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 139.000 km
Deuren 2
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam XD Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Oosterstraat 319
Postcode 7532 SP
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24442170 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bakwagen
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter

Maten
Lengte/hoogte: L4H2
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.837 kg
Laadvermogen: 663 kg
GVW: 3.600 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 5000 x 2250 x 2500 cm

Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 222 per kwartaal

Mooie Renault master
Deze auto is al uitgevoerd
Eventueel weer op Nederlands kenteken te zetten
Pasje en uitvoer papieren aanwezig

= Bedrijfsinformatie =

xdautos.nl

Wij zijn alleen geopend op afspraak
Inruil mogelijk tegen handels prijzen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie