Renault Master T35 2.3 dCi 150 L3 DC Energy | 7 Persoons | Palenrek | Camera | Bagage Boxen

€ 24.000,-

Bouwjaar 19-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 107.595 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 150 L3 DC Energy | 7 Persoons | Palenrek | Camera | Bagage Boxen


€ 24.000,-

Algemeen

Bouwjaar 19-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 107.595 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Selles Autos Kamperzeedijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kamperzeedijk 8789
Postcode 8281 PC
Plaats Genemuiden
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 3446161 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sellesautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: jun 2019 - dec 2021
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 385 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Afmetingen (LxBxH): 650 x 210 x 235 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.243 kg
Laadvermogen: 1.257 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 323 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Garantie
Garantie: 6 maanden
Garantie: 10.000 km
Garantie: U kunt kiezen voor een optioneel afleveringspakket, dit is inclusief 6 maanden garantie

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995 ex BTW): Afleverpakket 4x4, SUV en bedrijfswagens: Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave Nieuwe APK 6 maanden Selles auto's garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Niet voor niets hebben Franse auto's fans voor het leven. Het fantastische weggevoel wordt gecombineerd met hoogstaande techniek en uitstekende constructie. De krachtige dieselmotor van deze auto is gekoppeld aan een handgeschakelde zesversnellingsbak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging en start-stopsysteem.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In deze Renault kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties.

Met het bijgeleverde tellerrapport van Nationale Autopas weet u dat de kilometerstand van deze auto zuiver is. Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Renault Master. Bel of mail ons nu voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Is deze auto iets voor u? Via onze website kunt u gemakkelijk contact opnemen via whatsapp, telefoon of mail. Tevens is het mogelijk om een vrijblijve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie