Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 150 L3H3 Full operational lease p.m. Vanaf.

€ 739,-

Bouwjaar 11-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi 150 L3H3 Full operational lease p.m. Vanaf.


€ 739,-

Algemeen

Bouwjaar 11-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 120.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Flinc Electric Vehicles
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Raalterweg 50
Postcode 8124 AE
Plaats Wesepe
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30353084 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flinc-ev.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Als nieuw, door insolvente leaseklant terug verkregen: Renault Master bestelbus T35 2.3 dCi 150 L3H3, met 3500kg trekhaak

Renault Master L3H3- Full operational lease p.m. Vanaf


- Kenteken: VDZ-69-B
- Merk: Renault
- Model: Master bestel T35 2.3 dCi 150 L3H3
- APK tot: 11-03-2025
- Tellerstand: 120000 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T F7
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 2144 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 620 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 135 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Trekhaak pakket

- Aanhanger assistent
- Trekhaak

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- LED dagrijverlichting
- Parkeersensor achter
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- DAB
- Navigatiesysteem
- Radio

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Bijrijders bank
- Comfortstoel(en)
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Tussenschot volledig

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Zijwind assistent

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Hill hold functie


Prachtige Renault Master - Lease vanaf € 699,- P/M!

Krachtige 150 pk motor in de L3H3 uitvoering. Betonplex vloerplaat en wand/deurbescherming aanwezig.

Deze grote bestelbus is voorzien van:

- Bijrijdersbank met opklapbare rugleuning
- Uitschuifbaar plateau
- Snoerlood laden telefoon
- Bekleding cabine achterwand
- Grootbeeld navigatie West EU
- Camera en parkeerhulp
- Sensoren voor en achter
- Trekhaak, 3500 kg
- Veiligheidssloten deuren laadruimte
- Verzwaard veerpakket achteras
- Betimmering

De prijs betreft de Lease Prijs bij Full Operational Lease excl. BTW bij een jaar kilometrage van 30.000km/jr en een looptijd van 66 maanden.
Andere looptijd of kilometrage gewenst? Wij maken graag een maatwerk leasevoorstel voor u. Mail ons even uw plannen!!

Prijs betreft een vanaf prijs, vraag een vrijblijvende offerte aan met al uw opties en wensen inbegrepen.
Prijs vermeld is excl. BTW en Afleverkosten.
Naast lease ook mogelijkheden voor financiering. financial of short lease, of koop!
 
Liever een Demo model? Heel af en toe hebben wij een mooi jong gebruikt of demo exemplaar staan.
Bel voor ons actuele aanbod demo- en jong gebruikte auto's met +31 (0)6 30 35 30
 
Follow us on: Facebo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie