Renault Master L4h3 / TREKHAAK / ACHTERUITRIJCAMERA / 2023 / 2 OP VOORRAAD

€ 36.235,- excl. BTW

Bouwjaar 01-04-2023
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren -
Kenteken VV-Z8-5R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Master L4h3 / TREKHAAK / ACHTERUITRIJCAMERA / 2023 / 2 OP VOORRAAD


€ 36.235,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2023
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren -
Kenteken VV-Z8-5R Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.299 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Grouwstra Personen- en Bedrijfsautos BV
Contactpersoon Peter Klunder
Adres Revalstraat 12
Postcode 7418 BJ
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 677876 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.grouwstra.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

BASISPRIJS, INRUIL MOGELIJK, FULLSERVICE VERKOOPPRIJS INCL. 12 MND BOVAG GARANTIE IS ? 37.840 ex
Brand nieuwe Renault Master L4H3 met een achteruitrijcamera en trekhaak. Deze ruime en functionele bedrijfsauto is van het jaar 2023 en wij hebben er momenteel twee op voorraad, uniek in Nederland. De Renault Master is voorzien van talloze opties en direct leverbaar. Neem contact met ons op via 0570200200 voor meer informatie over onze lease mogelijkheden en om deze geweldige auto te bemachtigen. Wacht niet te lang, want ze zijn snel weg!

Basisprijs + afleverkosten is incl. 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. De vermelde prijs is inclusief 395,- afleverkosten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie