Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L3H2 Airco

€ 8.450,-

Bouwjaar 24-08-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 240.413 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Renault Master Bestel T35 2.3 dCi L3H2 Airco


€ 8.450,-

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 240.413 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mathijs Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Balkerweg 64
Postcode 7738 PB
Plaats Witharen
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34604684 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mathijsautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Renault Master bestel T35 2.3 dCi L3H2 Airco


- Kenteken: VLH-04-B
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- Tellerstand: 240413 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2018
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T C7
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 2215 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 7.5 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 620 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 189 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Zijschuifdeur rechts

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u contact met ons opnemen via:

- Bellen, WhatsApp en SMS: +31 6 34 60 46 84

Bezichtigingen zijn enkel op afspraak:
On ervoor te zorgen dat u niet voor een dichte deur staat, vragen wij u vriendelijk om vooraf een afspraak te maken voor een bezichtiging. Onze beschikbaarheid kan variëren, omdat wij vaak onderweg zijn.

Inruil mogelijk:
Heeft u interesse in inruil? Stuur ons enkele foto's en basisinformatie over uw auto, en wij zullen u zo snel mogelijk een inruilvoorstel doen. U kunt ons bereiken via WhatsApp, de Marktplaats chat omgeving, of door te bellen naar +31 06 34 60 46 84.

Met vriendelijke groet,

Mathijs Auto's
Balkerweg 64
7738 PB Witharen
Info@mathijsautos.nl
www.mathijsautos.nl

Belangrijke Informatie:

- Mocht de APK keuring op een auto minder lang geldig zijn als zes maanden, wordt deze door ons kosteloos vernieuwd.
- Er worden geen afleverkosten in rekening gebracht wanneer u een auto bij ons koopt.
- Hoewel alles op één locatie is, vragen we u vriendelijk om vooraf te bellen. We zijn niet altijd aanwezig, en de beschikbaarheid van de auto kan variëren.
- Wij doen ons uiterste best om de informatie in deze advertentie juist, compleet en actueel weer te geven. Wijzigingen in informatie of aanbod zijn voorbehouden. Aan de inhoud van deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.

For our export customers

At Mathijs Auto's we specialize in meeting the needs of international car buyers. We are ready to help you with our extensive export offering. Our focus is on facilitating smooth and worry-free exports, including the necessary paperwork, insurance and more.

Our Export Services:
1. Export documents arranged: Exporting a car requires precise documentation. Our experienced team ensures that all export papers and necessary documents are handled correctly. This includes; prep

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie