vorige 213 van 1.700 volgende

Renault Master Bestel T33 2.3 dCi L1H1 145 pk super netjes

€ 12.450,-

Bouwjaar 08-03-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 126.171 km
Deuren 5
Kenteken V-764-PX
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Renault Master Bestel T33 2.3 dCi L1H1 145 pk super netjes


€ 12.450,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 126.171 km
Deuren 5
Kenteken V-764-PX
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ATM Auto's
Contactpersoon B. Huybers
Adres Wengelerafweg 8
Postcode 8131 TG
Plaats Wijhe
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54643154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atmautos.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mooie Bestelbus klaar voor het bedrijfsleven,
Aantoonbaar goed onderhouden
4 zgan all season banden
Laadruimte afsluitbaar

Renault Master bestel T33 2.3 dCi L1H1 145 pk! super netjes!


- Kenteken: V-764-PX
- Merk: Renault
- Model: Master bestel
- APK tot: 04-08-2024
- Tellerstand: 126171 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2017
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 2298 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M9T D7
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1841 kg
- Max. trekgewicht: 2500 kg
- Aantal zitplaatsen: 3
- Verbruik: 6.9 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is exclusief BTW
- Lengte: 505 cm
- Breedte: 207 cm
- Laadruimte hoogte: 170 cm
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Getint glas
- Trekhaak
- Zijschuifdeur rechts

Infotainment

- Audio-navigatie full map
- Navigatiesysteem

Interieur

- 2 zitplaatsen rechtsvoor
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Kunstlederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Tussenschot volledig

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Elektronisch Stabiliteits Programma

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)


Barst onder in de voorruit!

Renault zoekt de laatste jaren nadrukkelijk het onderscheid op wat betreft innovatie en straalt dat ook duidelijk uit met de slogan 'Drive for change'. In deze auto vindt u een dieselmotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Het passagiersgedeelte van deze personenauto is voorzien van een schuifdeur. Dat betekent een royale instap zonder openslaande portieren! Ook aluminium dakrailing, getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.

Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Extra opties op deze auto zijn: navigatiesysteem, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
===========================
LET OP : 
Bovenstaande vraagprijs betreft een scherpe internet meeneemprijs. 

Afleverpakketten

Optioneel meerwerk - €299,-
Dit houdt in:
Tenaamstelling auto
Recente of nieuwe apk keuring
Poetsen binnen en buitenkant 
Vloeistof controle 
Minimaal 10L brandstof


===========================
INRUIL  van uw oude auto / bestelwagen / caravan of boot is mogelijk. 
===========================
Wij adviseren u te BELLEN VOOR VERTREK

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie