Renault Master 2.3 dCi 135pk L2H2 Comfort | Airco | Navi | Cruise | Betimmering

€ 23.450,- excl. BTW

Bouwjaar 07-07-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 96.086 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master 2.3 dCi 135pk L2H2 Comfort | Airco | Navi | Cruise | Betimmering


€ 23.450,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 07-07-2022
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 96.086 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoHaarhuis Almelo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weezebeeksingel 4
Postcode 7609 PP
Plaats Almelo
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)546 - 202842 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohaarhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: okt 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L2H2
Afmetingen (LxBxH): 555 x 207 x 250 cm
Wielbasis: 368 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.956 kg
Laadvermogen: 1.544 kg
GVW: 3.500 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
CO2-uitstoot: 241 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

= Bedrijfsinformatie =

Garantie en services
Al onze auto's worden standaard kosteloos afgeleverd met: 12 maanden BOVAG garantie, een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, professionele reiniging binnen- en buitenzijde, het bijwerken van kleine lak imperfecties, 10 liter brandstof, NAP (Nationale Auto Pas), uitgebreide uitleg van je nieuwe auto, tenaamstelling kenteken en het vrijwaren van je (eventuele) inruilauto. Met andere woorden: Een compleet afleverpakket, zonder meerprijs! Daarnaast bieden wij de mogelijkheid om de auto kosteloos te leveren op locatie.

Over AutoHaarhuis
AutoHaarhuis is al bijna 60 jaar gevestigd in Geesteren en heeft per 1 maart 2019 zijn tweede vestiging geopend in Almelo. AutoHaarhuis is de laatste jaren uitgegroeid tot een regionaal begrip in verkoop, leasing en verhuur van jonge gebruikte personen- en bedrijfsauto's. Wij zijn een full-service autobedrijf. Dat wil zeggen dat je op autogebied voor alles bij ons terecht kunt. Ons BOVAG-lidmaatschap waarborgt de kwaliteit en eerlijkheid van onze producten en diensten. In 2018 hebben we uit een strijd met 3400 autobedrijven de titel 'Onafhankelijk BOVAG Autobedrijf van het Jaar 2018 / 2019 veroverd.

Alarmsystemen en verzekering
Diverse verzekeringsmaatschappijen vereisen een SCM goedgekeurd alarmsysteem. Deze eisen zijn afhankelijk van de verzekeringsmaatschappij en de cataloguswaarde van de auto. Veel moderne auto's zijn af-fabriek niet voorzien van het juiste alarmsysteem. Wij kunnen deze voor jou inbouwen en voorzien van het juiste certificaat. kijk op www.autohaarhuis.nl voor alle informatie betreft SCM goedgekeurde alarmsystemen!

Website informatie
Auto Haarhuis besteedt de grootst mogelijke zorg om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Hoewel wij onze advertenties met de grootste zorg voor u samenstellen, zijn fouten in de advertentie zoals specificaties, opties en uitrustingsniveaus altijd onder voorbehoud. Wij adviseren u daarom om zaken die voor u van invloed zijn op uw aankoopbeslissing voor aankoop te controleren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie