Bouwjaar | 20-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-XN-GD Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 1.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.205 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 67-XN-GD Verzekeren |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's tot 4500 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kollergang 18 |
Postcode | 7773 NE |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24327937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autotot4500.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2005 - 2007
Technische informatie
Koppel: 151 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 68 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Lengte: 460 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.245 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!:
Alle auto's op basis van zo meenemen.
Geen garantie, wel transparantie!
Dit afleverpakket bevat: Minimaal 6 maanden APK
De Laguna was jaren lang een begrip in de leasewereld.
Zoals bij iedere nieuwe generatie is ook de laguna gegroeid, maar binnen de praktische grenzen.
De auto is moderner geworden waarbij extra aandacht uitging naar betrouwbaarheid van die moderne techniek.
De laguna is buitengewoon comfortabel, zonder daarbij de veiligheid te vergeten.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Alle auto's staan op basis van zo meenemen, zonder enige vorm van garantie.
De ene wat meer kilometers en de andere een deukje of een krasje.
Transparant is waar wij van houden en daardoor doen wij verder niks aan de auto's, alleen wel een nieuwe (minimaal 6 maanden) APK!
Hierdoor kunnen wij u toch enige vorm van zekerheid bieden.
Bel, app of mail ons voor een afspraak!
Wie weet rij jij straks in deze of 1 van onze andere schitterende auto's!
Kerwin Jansen
Auto's tot 4500
KOLLERGANG 18!
0624327937
www.autotot4500.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Laguna | Orde op zaken stellen
De Renault Laguna is als een verhaal dat met ieder deel beter wordt. Eerst wist de auto zich voornamelijk te onderscheiden met Franse flair en een nette prijs. Het beoogde succes bleef echter uit door een gebrek aan betrouwbaarheid. Daar kwam in 2007 verandering in toen met de derde generatie Laguna de kwaliteit sterk werd verbeterd. Helaas viel dit keer het uiterlijk niet in de smaak bij de koper. Daarom is het nu tijd voor de "Renault Laguna Phase 2". Is de "Laguna 2011" eindelijk een verhaal met een goed einde?
De Renault Laguna III geeft een facelift ondergaan voor 2010. Renault belooft dat de betrouwbaarheid nu in orde is en zorgt voor extra dynamiek met vierwielbesturing. Ergonomie blijft matig.
Plus
- Vlotte, stille, zuinige 2.0 dCi 150 pk dieselmotor
- nette prijs
- dynamisch weggedrag
Min
- Diverse ergonomische missers
- Onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
Conclusie
Het was tijd om orde op zaken te stellen. De Renault Laguna is al vele jaren op de markt, maar iedere generatie kende wel een paar zwakke punten waardoor de klanten het model niet trouw bleven. Voor modeljaar 2011 heeft Renault afgerekend met veel fouten uit het verleden. Alleen enkele ergonomische onvolkomenheden zijn nog steeds niet opgelost.
De Renault Laguna III Phase 2 biedt de betrouwbaarheid die mag worden verwacht van een auto als deze. De rijeigenschappen waren al prima, daar kan nu nog een schepje bovenop worden gedaan doordat vierwielbesturing op meer uitvoeringen leverbaar is. De motoren werden zuiniger, waarbij de soepele en stille 2.0 dCi (150 pk) de voorkeur verdient. De grootste vooruitgang is het nieuwe front, waardoor de Laguna er nu zelfverzekerder uitziet dan ooit tevoren. Terecht, want het verhaal is eindelijk rond.