Renault Grand Modus 1.2-16V Authentique Trekhaak
€ 4.250,-
Bouwjaar | 03-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.116 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PL-244-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 128.116 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PL-244-D Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.149 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's tot 4500 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kollergang 18 |
Postcode | 7773 NE |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24327937 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autotot4500.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2012
Technische informatie
Koppel: 105 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,7 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Lengte: 403 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Zo meenemen!:
Alle auto's op basis van zo meenemen.
Geen garantie, wel transparantie!
Dit afleverpakket bevat: Minimaal 6 maanden APK
Een auto met hoge zit en een wereld aan ruimte!
De Renault Grand Modus! Wat een schitterende auto.
De auto verkeerd in uitstekende staat en ook alle documentatie is aanwezig.
Deze auto heeft eerder in Belgie gereden en daar is ook al het onderhoud van aanwezig.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Alle auto's staan op basis van zo meenemen, zonder enige vorm van garantie.
De ene wat meer kilometers en de andere een deukje of een krasje.
Transparant is waar wij van houden en daardoor doen wij verder niks aan de auto's, alleen wel een nieuwe (minimaal 6 maanden) APK!
Hierdoor kunnen wij u toch enige vorm van zekerheid bieden.
Bel, app of mail ons voor een afspraak!
Wie weet rij jij straks in deze of 1 van onze andere schitterende auto's!
Kerwin Jansen
Auto's tot 4500
KOLLERGANG 18!
0624327937
www.autotot4500.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Grand Modus | De juiste modus?
Renault had het zo goed bedoeld. De Modus was een guitig wagentje dat maximale binnenruimte haalde uit minimale buitenmaten. De vormgeving was vrolijk, het interieur ronduit slim. Ondanks alle goede bedoelingen koos de klant voor meer traditionele MPV's van andere merken. Daarom is de Modus nu aangepast en verkrijgbaar als extra ruime Grand Modus. Heeft Renault dit keer de juiste modus gevonden?
De Renault Modus is een mini MPV; compact en toch ruim. De Grand Modus is net een maatje groter en heeft daarom meer concurrentie. Rijdt goed, doordacht concept.
Plus
- originele vormgeving
- handzaam en toch heel ruim
Min
- forse tildrempel
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
De vernieuwde Renault Modus heeft een moderner uiterlijk en is voortaan leverbaar als extra ruime Grand Modus. De Modus is en blijft een ruime, doordachte mini MPV. De Grand Modus is nu even groot als de directe concurrenten, maar biedt meer binnenruimte.
Dankzij de nieuwe TCE 100 motor levert de Modus dezelfde prestaties als de tegenstrevers, maar verbruikt en vervuilt minder. Kortom: Renault heeft de juiste modus gevonden!