Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.413 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-821-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
€ 21.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.413 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NR-821-F Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.618 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bruins |
Contactpersoon | Leon Legtenberg |
Adres | Torenlaan 8 |
Postcode | 7559 PJ |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2777708 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruins.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiedatum: 2017-03-01
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 1.621 kg
Laadvermogen: 789 kg
GVW: 2.410 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
Informeer naar de leasemogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Betrokken bij een ongeluk: nooit
Opties
StandaardOpties
achterasbesturing, achterstoelen verschuifbaar, achteruitrijcamera, airco (automatisch), airco separaat achter, alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, armsteun voor, audio installatie premium, Autonomous Emergency Braking, bandenspanningscontrolesysteem, bestuurdersairbag, binnenspiegel automatisch dimmend, Bluetooth telefoonvoorbereiding, buitenspiegels elektr. met geheugen, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar, chroom delen exterieur, cruise control, DAB, dimlichten automatisch en regensensor, dodehoek detectie, elektrisch variabele schokdemperafstelling, elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen, elektrische ramen voor en achter, Elektronisch Stabiliteits Programma, elektronische remkrachtverdeling, extra getint glas achter, grootlichtassistent, hill hold functie, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, hoofdsteunen anti-whiplash, keyless entry, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, lederen bekleding, lederen stuurwiel, lendesteunen (verstelbaar), lichtmetalen velgen 19", metaalkleur, multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map, panoramische voorruit, parkeersensor voor en achter, passagiersairbag, rijstrooksensor, spraakbediening, start/stop systeem, stuurwiel multifunctioneel, verkeersbord detectie, voorstoel(en) met massagefunctie, voorstoelen in hoogte verstelbaar, voorstoelen verwarmd, warmtewerende voorruit, zij airbag(s) voor, zonnescherm zijruiten
Opties
elektrisch glazen schuif-/kanteldak, entertainment system achter, speciale kleur
Pakketten
Cruise-pakket
cruise control adaptief, head-up display
Pack Easy Park Assist
elektrisch bedienbare achterklep met sensorsturing, parkeer assistent
Winter-pack
achterstoelen verwarmd, koplampreiniging, stuurwiel verwarmd, verwarmde voorruit, voorstoelen verwarmd
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Espace | In de voetsporen van
De vraag naar auto's verandert sterk. Dat zit niet alleen in de aantallen, maar ook in de soorten. Voorheen reden gezinnen met MPV's en zakenlieden met grote sedans. Inmiddels is de vraag naar dergelijke auto's sterk gedaald en Renault past zich daaraan aan. De nieuwe Espace moet daarom drie modellen vervangen: de Talisman, de Grand Scenic en de oude Espace. Kan de nieuwe Espace in die voetsporen treden?
De 6e generatie van de Renault Espace combineert ruimte met efficiency. Hybride aandrijving, een gunstige stroomlijn en relatief beschaafde afmetingen maken de Espace zuinig. Moderne uitrusting.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- zeer ruim
- dynamisch, levendig weggedrag (voor een SUV)
Min
- testauto niet vrij van rammels
- niet zo baanbrekend als eerste Espaces
- windruis bij a-stijlen
Conclusie
Kan de zesde generatie van de Espace in de voetsporen van een grote zakenauto, een grote gezinsauto en niet te vergeten de vorige Espace treden? Na een uitgebreide kennismaking is het antwoord: ja en nee.
Voor de zakenauto en de gezinsauto is de nieuwe Espace een prima vervanger. De nieuwe Espace kan echter niet in de voetsporen van de eerste generaties treden. De eerste Espaces waren gewaagd, innovatief en baanbrekend. De nieuwe Espace is een prima auto, maar door te kiezen voor een SUV met hybride-aandrijving volgt Renault slechts de trend.
Dat betekent echter ook dat de Espace meer dan ooit inspeelt op de wensen uit de markt. De Espace oogt stoer, is ruim en heeft een moderne uitrusting. De hybride aandrijflijn met twee elektromotoren is nog soepeler en nog zuiniger dan andere hybrides. Samen met de lichte bouw zorgt dat voor lagere kosten (aanschaf en gebruik) en een levendiger weggedrag.