Bouwjaar | 22-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.433 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 94-RSP-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 148 kW (202 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 146.433 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 94-RSP-1 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 148 kW (202 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf W. van Essen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oldemarktseweg 82 |
Postcode | 8341 SH |
Plaats | Steenwijkerwold |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 589451 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | WWW.AUTOBEDRIJFVANESSEN.NL |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Renault Clio 2.0 RS Cup GORDINI NR. 727
- Kenteken: 94-RSP-1
- Merk: Renault
- Model: Clio
- APK tot: 08-05-2025
- Tellerstand: 146433 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw Metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 1998 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: F4R P8
- Vermogen: 148 kW / 202pk
- Ledig gewicht: 1179 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1484 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Sportonderstel
- Sportvelgen
Infotainment
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Dimlichten automatisch
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Autobedrijf W. van Essen
Oldemarktseweg 82
8341SH Steenwijkerwold
0521 589 451
info@autobedrijfvanessen.nl
WWW.AUTOBEDRIJFVANESSEN.NL
Openingstijden :
Maandag t/m Vrijdag 08.00 uur - 18.00 uur.
Zaterdag & nbsp; 09.00 uur - 16.00 uur.
Elke werkdag koopavond op afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Clio | Volwassener geworden
De Renault Clio is niet zomaar een compacte auto. Renault zoekt de top van het segment op door deze kleine auto een uitgesproken volwassen karakter te geven. Echter, gaandeweg weet de concurrentie daar ook steeds beter in te slagen. De Clio moet voor modeljaar 2023 dus nog volwassener worden. Hoe heeft Renault dat gedaan?
De Renault Clio is een compacte auto met een groots karakter. Dat is te danken aan de wegligging, de hybride-motor en het comfort. Voor modeljaar 2023 komt daar een exclusieve Alpine versie bij.
Plus
- vlot en zuinig
- groots en verfijnd als een grotere auto
- uitstekend weggedrag
Min
- rommelig, vermoeiend geluid Bose audiosysteem
- benzine- en elektromotor werken niet altijd harmonieus samen
- onpraktisch kleine deurvakken
Conclusie
Is Renault er in geslaagd om de Clio voor modeljaar 2023 nog volwassener te maken? Ja, absoluut. Echter, aan bestaande problemen is het merk voorbij gegaan. Nog steeds produceert de hybride-aandrijflijn een hinderlijke fluittoon en is de samenwerking tussen de beide motoren minder harmonieus. Ook zoiets eenvoudigs als te kleine deurvakken zijn niet aangepast.
De prestaties, het weggedrag en het comfort zorgen ervoor dat de Clio weliswaar compact is, maar nooit doet verlangen naar meer. Het echte verschil voor modeljaar 2023 zit daarom in de aankleding. Het nieuwe front zorgt voor een meer volwassen uitstraling en de uitrusting is gemoderniseerd. De Esprit Alpine uitvoering gaat zelfs een hele stap verder en zorgt voor de nodige exclusiviteit.