Renault Captur 0.9 TCe dynamic, Ecc, Cruise, Navi, Trekhaak

€ 11.645,-

Bouwjaar 17-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.936 km
Deuren 5
Kenteken NS-240-Z Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe dynamic, Ecc, Cruise, Navi, Trekhaak


€ 11.645,-

Algemeen

Bouwjaar 17-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 122.936 km
Deuren 5
Kenteken NS-240-Z Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Gerard Bril
Contactpersoon Gerard Bril
Adres Van der Pijlweg 10
Postcode 7691 CK
Plaats Bergentheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 231143 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-gerardbril.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2013 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 573 kg
GVW: 1.653 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

keurige nette en goed onderhouden captur. sleutels en boekjes compleet. en recent onderhuod gehad.
instappen en rijden.

De Renault Captur is ontworpen als een alleskunner waarmee u zowel in de stad als in de buitengebieden uit de voeten kunt. Deze auto is van 2017 en heeft 122936 kilometer op de teller staan. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige driecilinder benzinemotor. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Voor een veilige rit is het belangrijk dat uw handen het stuur vasthouden en uw ogen gefocust blijven op de weg; daarom kunt u het audiosysteem, met DAB-ontvangst en navigatiesysteem bedienen met het stuurwiel of via spraakbediening. Deze Renault Captur is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Het luxeniveau in deze Renault is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van keyless entry, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.

Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. Klinkt dit allemaal aantrekkelijk? Maak dan een afspraak met onze verkoper!

Hoewel alle gegevens met de gr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie