Renault Captur 1.3 TCe Intens Automaat - Panorama, Camera, LED 140 PK

€ 21.000,- incl. BTW

Bouwjaar 01-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 121.979 km
Deuren 5
Kenteken K-433-PD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 1.3 TCe Intens Automaat - Panorama, Camera, LED 140 PK


€ 21.000,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 121.979 km
Deuren 5
Kenteken K-433-PD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.330 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Zieleman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burg. Backxlaan 206
Postcode 7711 AL
Plaats Nieuwleusen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)529 - 481288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autozieleman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • boordcomputer
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Leuk dat je kijkt naar onze auto! Deze auto is van de eerste eigenaar, de historie is compleet en is altijd netjes onderhouden. Let op, de auto heeft een netto meeneemprijs van ? 21.000,-. Voor de full-serviceprijs (optioneel) betaal je ? 22.000,- (nieuwe APK, volledige BOVAG garantie, onderhoudsbeurt en een volledige was- en poetsbeurt). Heb je geen inruil? Dan krijg je van ons ?500,- korting op de full serviceprijs. Deze auto is net nieuw binnen, wat betekent dat hij nog niet netjes schoon is gemaakt. Uiteraard wordt hij nog netjes schoongemaakt.

Bij de bouw van de Renault Captur wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. Het is een krachtige viercilinder benzinemotor die deze SUV aandrijft. De in hoogte verstelbare bijrijdersstoel zitten op lange ritten zo prettig dat u bijna vergeet te pauzeren. Ook LED koplampen, halflederen bekleding, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare ramen achter horen tot de voorzieningen op deze auto.

Uw smartphone is tegenwoordig de sleutel tot heel veel. Ook voor deze auto. Remote services, noemen we dat. Waar u ook bent, contact houden is een eitje. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Voor de belangrijkste functies van het geluidssysteem hoeft u uw blik niet van de weg te halen. De audiobediening bevindt zich op het stuur. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Extra opties op deze auto zijn: park control voor en achter, regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

De automatische veiligheidssystemen in deze Renault fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. Bij de veiligheidssystemen van deze auto hoort ook de verkeersbord-detectie. Die leest tijdens het rijden als het ware met u mee en attendeert u op de significante verkeersborden langs en boven de weg. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Kop-staartbotsingen vormen een belangrijk deel van de meest voorkomende aanrijdingen. De forward collision warning van deze auto voorkomt zulke botsingen geheel of reduceert de ernst van de schade aanzienlijk. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door hill hold functie, Abs - anti blokkeer systeem met brake assistant en bandenspanningcontrolesysteem.

Wij leveren deze auto aan u met Bovag Garantie. Bent u nieuwsgierig naar deze Renault Captur? Laat het ons dan snel weten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie