vorige 15 van 13 volgende
vorige 15 van 13 volgende

Renault Captur 1.3 TCe 155 Edition One

€ 26.950,-

Bouwjaar 12-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.417 km
Deuren 5
Kenteken S-414-LB Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Renault Captur 1.3 TCe 155 Edition One


€ 26.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.417 km
Deuren 5
Kenteken S-414-LB Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kleinlangevelsloo
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Keizersveldweg 8
Postcode 8106 AG
Plaats Marienheem
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 353853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kleinlangevelsloo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 423 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.241 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.811 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 670 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Captur zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. De krachtige motor geeft deze Renault uitstekende prestaties. Laat de kou maar komen! U zit altijd goed met de heerlijke stoelverwarming. Deze Renault Captur heeft een verwarmd stuurwiel. Nooit meer koude handen onderweg. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. Geef uw smartphone onderweg weer energie; zonder snoer, met de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Uiteraard voorzien van Qi-technologie. Bij de uitrusting van dit systeem behoren ondermeer: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Renault met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Vergeet uw autosleutels! Met de keyless start instappen en starten is veel makkelijker.

Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante positie binnen de rijstrook. Afdwalen is uitgesloten.

Natuurlijk kunt u de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem nu contact met ons op, dan zetten wij hem voor u klaar.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie