Renault Captur 140pk Intens AUTOMAAT CARPLAY | CAMERA | NAVI | STOELVERW | LUXE

€ 27.880,- incl. BTW

Bouwjaar 2023
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.689 km
Deuren 5
Kenteken Z-803-LD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Renault Captur 140pk Intens AUTOMAAT CARPLAY | CAMERA | NAVI | STOELVERW | LUXE


€ 27.880,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 14.689 km
Deuren 5
Kenteken Z-803-LD Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.332 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Aaltink
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Marie Curiestraat 6
Postcode 7442 DP
Plaats Nijverdal
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 620320 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoaaltink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De getoonde vraagprijs is inclusief ons basis servicepakket bestaande uit tenaamstelling, stofzuigen, wassen, NAP check en een geldige apk keuring. Voor een meerprijs van € 795,- leveren wij uw auto af als GARANT OCCASION inclusief een onderhoudsbeurt conform fabrieks voorschrift, halve tank brandstof, professionele poetsbeurt met interieur reiniging, minimaal 12 maanden geldige APK, 12 maanden Garant Occasion garantie en 12 maanden pech onderweg service door heel Europa. Kortom..... verzekerde kwaliteit.... Vanzelfsprekend is inruil ook mogelijk. Voor meer informatie kijk op https://www.autoaaltink.nl of neem contact met ons op via telefoonnummer: 0548 620 320 Deze publicatie is met zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de genoemde gegevens.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie