vorige 223 van 1.708 volgende

Renault Captur 1.2 TCe Intens

€ 18.900,-

Bouwjaar 19-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.651 km
Deuren 5
Kenteken TF-080-H Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Algemeen

Bouwjaar 19-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.651 km
Deuren 5
Kenteken TF-080-H Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Schippers
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molendijk Noord 51
Postcode 7461 JG
Plaats Rijssen
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 512565 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoschippers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - jan 2019

Technische informatie
Koppel: 205 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 412 x 178 x 157 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.177 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.744 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Stijlvolle vormen en een verzorgd interieur maken u meteen duidelijk dat u hier met een Franse auto te maken hebt. Deze Renault Captur uit 2018 heeft 36651 kilometer op de teller. De aandrijving van deze SUV komt voor rekening van een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Uw veiligheid op de weg wordt verhoogd door het audio-installatiesysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem te bedienen vanaf het stuur of met spraakbediening, zodat uw handen veilig op het stuur blijven en uw ogen gericht zijn op de weg. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Renault is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn cruise control, keyless entry, lederen stuur, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie en hill hold functie.

Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Er is nog meer te verte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie