Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC Xmod CRUISE CONTROL | PDC | CAMERA | NAVIGATIE | STOEL VERWARMING | LICHTMETAAL | SPORTSTOELEN | AUTOMAAT |

€ 15.725,-

Bouwjaar 24-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.994 km
Deuren 5
Kenteken X-437-SG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Renault Captur 1.2 TCe 120 EDC Xmod CRUISE CONTROL | PDC | CAMERA | NAVIGATIE | STOEL VERWARMING | LICHTMETAAL | SPORTSTOELEN | AUTOMAAT |


€ 15.725,-

Algemeen

Bouwjaar 24-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 44.994 km
Deuren 5
Kenteken X-437-SG Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Deventer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Revalstraat 4
Postcode 7418 BJ
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 626263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2013 - 2017

Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 412 x 178 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 564 kg
GVW: 1.723 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,5 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Overige informatie
Basiskleur: rood / zwart

Franse auto's zijn tegenwoordig meer dan alleen onweerstaanbare charmeurs. Ook als u focust op kracht, snelheid, kwaliteit en duurzaamheid wordt u aangenaam verrast. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Met het lederen interieur ervaart u direct het gevoel van luxe en comfort. Comfort en een gevoel van luxe: dat geeft de heerlijke stoelverwarming. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Met de achteruitrijcamera ziet u wat er achter de auto gebeurt. Zo rijdt u moeiteloos achteruit. Dankzij de spraaksturing bedient u verschillende functies zonder uw handen van het stuur te halen. Met het full map navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Bij het wisselen van rijbaan kan een dode hoek ontstaan waardoor achterliggers te dichtbij kunnen komen. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft in dat geval automatisch een signaal. De automatische airconditioning zorgt voor een prettige binnentemperatuur. De Renault is standaard voorzien van: DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry, lederen stuur en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Renault Captur is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.

Natuurlijk bent u van harte welkom om deze Renault in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wanneer u wilt komen?

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie