Renault Captur 1.0 TCe 90PK EVOLUTION | NAVIGATIE | CLIMATE CONTROL | CRUISE CONTROL | CAMERA | DAB+ | ALL SEASON BANDEN | APPLE CARPLAY/ANDROID AUTO | PARK SENSOREN

€ 22.730,- incl. BTW

Bouwjaar 14-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.574 km
Deuren 5
Kenteken R-441-XB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 90PK EVOLUTION | NAVIGATIE | CLIMATE CONTROL | CRUISE CONTROL | CAMERA | DAB+ | ALL SEASON BANDEN | APPLE CARPLAY/ANDROID AUTO | PARK SENSOREN


€ 22.730,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-12-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 15.574 km
Deuren 5
Kenteken R-441-XB Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Reijnen B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Willemsvaart 18a
Postcode 8019 AB
Plaats Zwolle
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 3039600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.reijnenzwolle.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.174 kg
Laadvermogen: 560 kg
GVW: 1.734 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 635 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Wettelijk; , APK minimaal 3 mnd, Exterieur reinigen, Inspectie standaard, Interieur reiniging, Tenaamstelling, Wettelijke garantie
- Comfort+ (€ 695 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 12 maanden BOVAG (12 maanden garantie); Nieuwe APK; 12 maand bovag garantie, 12 maand mobiliteits garantie, APK minimaal 6 mnd, Basis onderhouds beurt, Brandstof half vol, Exterieur reiniging, Inspectie Bovag 40 punten, Interieur reiniging, Tenaamstelling, Uitgebreide Poetsbeurt
- Premium+ (€ 1.095 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 12 maanden BOVAG (12 maanden garantie); Nieuwe APK; 12 maand Bovag garantie, 12 maanden mobiliteits garantie, APK minimaal 12 mnd, Brandstof volle tank, Exterieur reinigen, Inspectie 40 punten, Interieur reiniging, Kleine lakbeschadigingen bijwerken, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Tenaamstelling, Uitgebreide poetsbeurt, Waxoyl behandeling

Bel voor meer informatie naar de afdeling verkoop. Wij zijn bereikbaar op 038-3039600 of mail naar verkoop@reijnenzwolle.nl. 

Welkom bij Reijnen de vakspecialist in Zwolle
Dé occasion specialist voor jonge auto's en uitstekende onderhouds- en reparatieservices. Bij Reijnen begrijpen we dat de aankoop van je nieuwe auto een spannende beslissing is en daarom bieden wij alleen de beste occasions aan die zorgvuldig zijn geselecteerd en grondig zijn geïnspecteerd. Maar ons werk stopt niet bij de verkoop van de auto.

Wij bieden ook uitgebreide onderhouds- en reparatieservices, inclusief de verplichte APK-keuring, om ervoor te zorgen dat uw auto in topconditie blijft en u zorgeloos kunt blijven rijden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie