Renault Captur 1.0 TCe 90 Techno CRUISE CONTROL | PDC | CAMERA | NAVIGATIE | APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO | BOSE PREMIUM AUDIO | GROOT SCHERM |

€ 25.450,- incl. BTW

Bouwjaar 13-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 11.936 km
Deuren 5
Kenteken T-156-PT Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Renault Captur 1.0 TCe 90 Techno CRUISE CONTROL | PDC | CAMERA | NAVIGATIE | APPLE CARPLAY / ANDROID AUTO | BOSE PREMIUM AUDIO | GROOT SCHERM |


€ 25.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-09-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 11.936 km
Deuren 5
Kenteken T-156-PT Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Deventer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Revalstraat 4
Postcode 7418 BJ
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 626263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 168 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 423 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.196 kg
Laadvermogen: 557 kg
GVW: 1.753 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 645 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

De vormgeving: stijlvol dynamisch. De techniek: vooruitstrevend. De veiligheid: optimaal. Het rijplezier...: enorm! Stap maar in deze Renault Captur voor een proefrit en u merkt vanzelf hoe de uitgekiende wegligging en de gretige motor een glimlach op uw gezicht toveren. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Vanaf elke plek contact maken met deze auto: dat kan met behulp van remote services, die u simpel activeert met uw smartphone. Het infotainmentaanbod is zeer uitgebreid. Ontspannen reizen doet u met behulp van het navigatiesysteem terwijl u muziek afspeelt via het audiosysteem met DAB-radio. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Extra opties op deze auto zijn: cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, verstelbaar stuur en lederen versnellingspook.

De geavanceerde technologie in deze Renault is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Een camera houdt de juiste koers binnen de rijstrook in de gaten en het Lane-keeping systeem corrigeert bij afwijkingen. In een noodsituatie waarschuwt forward co

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie