Renault Captur 0.9 TCe Helly Hansen CAMERA/ECC/CRUISE/R-Link

€ 10.950,-

Bouwjaar 25-02-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.766 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZPR-39 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCe Helly Hansen CAMERA/ECC/CRUISE/R-Link


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-02-2015
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.766 km
Deuren 5
Kenteken 1-ZPR-39 Verzekeren
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Koerhuis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Archimedesstraat 11
Postcode 7701 SG
Plaats Dedemsvaart
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 612044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfkoerhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • cruise control
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Een hele leuke en compleet uitgevoerde Renault Captur. Deze ruime hoogzitter is onder andere voorzien van camera, ecc, cruise, privacy glas en veel meer! Onder de motorkap de bewezen betrouwbare en zuinige TCe motor. Wij zijn erkend VSR-Dealer (Vereniging Specialisten Renault) Zie ook www.mijnrenaultspecialist.nl. Bedrijfsinformatie: U bent 6 dagen per week van harte welkom in Dedemsvaart voor een proefrit en inruil is uiteraard gewoon mogelijk. Voor meer informatie over bijvoorbeeld openingstijden, onze moderne werkplaats en meer occasions kunt u kijken op www.autobedrijfkoerhuis.nl of bellen met 0523-612044

Maandag: 08:30 - 17:30
Dinsdag: 08:30 - 17:30
Woensdag:08:30 - 17:30
Donderdag:08:30 - 17:30
Vrijdag: 08:30 - 17:30
Zaterdag: 08:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Zondag:


Afleverpakket Basis pakket (optioneel meer prijs : € 295,00)

APK bij aflevering

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie