Renault Captur 0.9 TCE EXPRESSION AIRCO CRUISE

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.894 km
Deuren 5
Kenteken GT-350-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Renault Captur 0.9 TCE EXPRESSION AIRCO CRUISE


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 103.894 km
Deuren 5
Kenteken GT-350-N Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 898 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autofirst De Roef
Contactpersoon Harm Nieuwlaar
Adres Westdorplaan 126
Postcode 8101 PP
Plaats Raalte
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)572 - 345234 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 13997440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-deroef.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Deze Renault Captur is voorzien van verschillende mooie opties o.a. airco, cruise control, elektrische ramen voor en achter, extra getint glas achter, lichtmetalen velgen 17 inch, parkeer sensoren achter, enz. enz.
Onderhoudshistorie aanwezig en twee sleutels.

Wij bieden alleen gebruikte auto's aan waar wij voor 100% achter staan en daarom geven wij de mogelijkheid op 12 maanden Bovag- garantie.
Om deze garantie te kunnen waarborgen wordt deze auto volledig gecontroleerd, krijgt een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema en een nieuwe APK.
De kosten van dit full-service pakket bedraagt slechts ? 500,-

Tot ziens in Raalte.........

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Captur hybrid | Kleine moeite, groot plezier

Gaandeweg worden alle auto's elektrisch. Voor wie die overstap om welke reden dan ook nog niet wil maken, is onder andere de Renault Captur leverbaar als "plug-in hybride". Naast deze half elektrische versie introduceert Renault nu ook een Captur met parallel hybride aandrijving. Waarom? En voor wie?

Autotest | Renault Captur hybrid Kleine moeite, groot plezier

De Renault Captur Hybrid biedt betere prestaties, meer comfort en een lager verbruik tegen een minimale meerprijs t.o.v. de standaard benzine-versie. Prima weggedrag, geslaagde vormgeving.

Plus

  • meer comfort, minder vebruik tegen een minimale meerprijs
  • ruim en functioneel
  • prima weggedrag

Min

  • camera leest ook verkeersborden voor parallelwegen
  • (lichte) fluittoon hoorbaar van elektromotor
  • Bose-audiosysteem overtuigt niet als premium-product

Conclusie

De Renault Captur was al leverbaar met standaard benzinemotoren en als plug-inhybride. Daar komt nu een parallel hybride bij. De plug-inhybride is in alle opzichten superieur: deze geeft het meeste comfort, het laagste verbruik en de beste prestaties.

De nieuw toegevoegde parallel hybride moet het vooral hebben van de prijs en het gebruiksgemak. De hybride kost vrijwel hetzelfde als de Captur automaat en verdient zichzelf daarom razendsnel terug. Ten opzichte van de standaard benzinemotor biedt de hybride meer comfort en een iets lager verbruik. Bovendien hoeft de parallel hybride niet te worden opgeladen aan een stekker en vraagt het rijden dus geen enkele inspanning van de bestuurder. Kortom: kleine moeite, groot plezier.

Deel deze advertentie