Bouwjaar | 01-10-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.608 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 39-JZ-PH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2002 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 165.608 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 39-JZ-PH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leferink Auto's Goor |
Contactpersoon | John Leferink |
Adres | Ambachtsweg 3 2 |
Postcode | 7471 HB |
Plaats | Goor |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)547 - 272875 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leferinkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische info
- Motor 2,0 L - 120 kW 16V Turbo
- Carrosserie: 3-deurs
- Transmissie 6 versnellingen
Kleur
(A1) TE266 - STAALGRIJS
(I1) TICUI2 - STOF/LEER NR. N° 02
(I2) HARM02 - INTERIEURBEKLEDING 02
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Renault Avantime | Lef
Wie op school het vak filosofie heeft gevolgd, kent wellicht het gerucht van het proefwerk met slechts één vraag. Die vraag luidde: "wat is lef?". Een bijdehante student schreef midden op het antwoordvel "dit" en leverde het papier verder onbeschreven in. Het lijkt alsof die leerling nu bij Renault werkt. Hij nam een full-size MPV, zette middenin het enorme interieur dat een dergelijke auto heeft twee forse stoelen en noemde het resultaat 's werelds grootste coupé.
Je moet wel lef hebben: een royale MPV ombouwen tot design-auto voor twee. Het lef wordt beloond met een baanbrekend uiterlijk, prima rijeigenschappen en een unieke rijervaring. Hulde aan Renault!
Plus
- de tijd vooruit!
- veel ruimte voor twee
- zeer comfortabel
Min
- storingsgevoelig
- matig zicht in binnenspiegel
- gordels laag op de schouders
Conclusie
Zelden heeft een gewone standaard productieauto zoveel bewondering en plezier gebracht tijdens de testperiode. Voetgangers lopen spontaan de weg op om te vragen wat dit voor wonderlijke verschijning is, in files worden enthousiast duimen opgestoken, bij verkeerslichten gaan raampjes open om bewondering uit te spreken voor deze toekomstauto en zelfs als de Avantime is geparkeerd is het niet ongebruikelijk dat er mensen omheen lopen die hun ogen nauwelijks geloven. Hulde aan Renault!
Met de term Createur d'Automobiles geeft het merk aan een eigen koers te varen die in korte tijd heeft geresulteerd in diverse vernieuwende auto's. De onlangs onderscheiden Megane moet daarvan voor het grootste volume zorgen, terwijl de Vel Satis vooral op de zakelijke markt is gericht. De Avantime is echter de meest baanbrekende auto en de bron van de vernieuwing binnen Renault. De Avantime is echt bijzonder om te rijden dankzij een groot gevoel van vrijheid, bijzondere vormgeving en prima rijeigenschappen. Politiek smaakmaker Loesje heeft hier een heel toepasselijke uitspraak: het meervoud van lef is leven (Ivo Kroone).