Renault Austral 1.2 Mild Hybrid 130 Techno | Handsfree Electr. Achterklep | Adaptief Cruise-Controle | Electr. Stoelverstelling | Pano |

€ 35.945,- incl. BTW

Bouwjaar 23-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.258 km
Deuren 5
Kenteken T-230-SP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Renault Austral 1.2 Mild Hybrid 130 Techno | Handsfree Electr. Achterklep | Adaptief Cruise-Controle | Electr. Stoelverstelling | Pano |


€ 35.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 21.258 km
Deuren 5
Kenteken T-230-SP Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bochane Deventer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Revalstraat 4
Postcode 7418 BJ
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 626263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bochane.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 451 x 183 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.396 kg
Laadvermogen: 598 kg
GVW: 1.994 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 745 kg)

Interieur
Interieurkleur: TEP Stof Aneto
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie: 12 maanden
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Als een echte Franse auto onderscheidt ook deze Renault Austral zich met zijn doordachte vormgeving en uitstekende rijkwaliteiten. Deze auto heeft maar weinig kilometers gemaakt, de teller staat op slechts 1125 kilometer. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Deze Renault Austral legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten. De verwarmbare voorstoelen zijn voorzien van massagefunctie. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Ook is de auto voorzien van: 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, 2-laags metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank.

Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze Renault Austral heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Achter het stuur van deze Renault bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is, de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan en adaptive cruise control helpt u om de juiste afstand te bewaren tot uw voorligger. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Austral | Twee stapjes naar voren, een stapje terug

Renault was succesvol met de Kadjar. Het was de juiste auto met het juiste formaat en de juiste uitstraling op het juiste moment. Echter, Renault stelt dat de opvolger van de Kadjar zo'n grote stap vooruit maakt, dat het een nieuwe naam waard is. Maak kennis met de Austral.

Autotest | Renault Austral Twee stapjes naar voren, een stapje terug

De Renault Austral is een moderne en zelfs innovatieve SUV. De mild hybrid motor past daar echter niet bij. Kies dus de volwaardige hybride, dan is de Austral op alle punten een vooruitgang.

Plus

  • moderne uitstraling
  • doordachte ergonomie
  • prima weggedrag

Min

  • mild hybrid motor te zwak voor deze auto
  • infotainment van Google geeft zorgen over privacy

Conclusie

Een week rijden met de Renault Austral zorgt voor een leerzame ervaring. Aanvankelijk werd de mild hybride gezien als een ouderwetse krachtbron in een moderne auto. Echter, gaandeweg viel dat contrast steeds minder op en waren het de doordachte ergonomie, de rijke uitrusting en de vele veiligheidsvoorzieningen waarmee de Austral charmeert.

Desondanks blijft de mild hybride een maatje te klein en te licht voor de Austral. Alleen in de sportstand staan de prestaties en levendigheid op hetzelfde niveau als de concurrentie. Neem dus de volledige hybride, want dan is de Austral op alle fronten een stap vooruit.

Deel deze advertentie