Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo

€ 139.900,- incl. BTW

Bouwjaar 2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.866 km
Deuren 5
Kenteken PA-G1-18 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.900 cc
Vermogen 411 kW (560 pk)

Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo


€ 139.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 20.866 km
Deuren 5
Kenteken PA-G1-18 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.900 cc
Vermogen 411 kW (560 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • cruise control
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2023 - 2024

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Gewichten
Ledig gewicht: 2.315 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 67 g/km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 02-04-2025
Garantielabel: Porsche Approved

Porsche Werkswagen: Bij aankoop van een Porsche Werkswagen krijgt u een jong gebruikte Porsche die door onze medewerkers als bedrijfsauto of dienstauto is gebruikt.

Uiteraard wordt elke Werkswagen geleverd met de Porsche Approved Garantie. Uw voordelen op een rij:
Eersteklas onderhoud door de Dr. Ing. hc F.Porsche AG
Gebruikt door Dr. Ing. hc F.Porsche AG*
BTW kan worden verrekend

*of een van de dochterondernemingen van de Dr. Ing. hc F.Porsche AG

Opties op dit exemplaar:

Panoramadaksysteem
SportDesign Pakket gespoten in zwart (hoogglans) met SportDesign sideskirts
Buitenspiegels zwart hoogglans gespoten
Sierlijsten rond zijruiten zwart hoogglans
Inlegstuk in de portiergrepen in exterieurkleur
'PORSCHE' logo zwart hoogglans
Modelaanduiding hoogglans zwart gespoten

Sportuitlaatsysteem inclusief sporteindpijpen in zilver
Achterasbesturing

Anti-diefstal wielbouten
21 inch Panamera Exclusive Design sport wiel zwart hoogglans gespoten

Adaptieve sportstoelen voor (18-voudig verstelbaar, elektrisch) met geheugenpakket
Sfeerverlichting voor- en achterin
Stoelverwarming (achter)
Opbergvakkenpakket
Rolgordijnen voor zijruiten achterin, elektrisch
Afdekking bekerhouders voorin
Skizak
Verwarmd GT-sportstuur AlcantaraŽ

BOSEŽ Surround Sound System
USB-C-interface achter

On-board lader met 7,2 kW

Led-koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Geluids- en warmtewerend privacyglas

Head-Up Display
ParkAssist inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp
Adaptieve cruise control
Porsche Entry & Drive
Soft-Close portieren

Standaard is de Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo uitgerust met o.a.

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

Elektrisch verstel-, inklap- en verwarmbare buitenspiegels
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Getinte warmtewerende beglazing

Stoelverwarming voor
Memorypakket voor bestuurder
2 + 1 stoelen achterin met single-seat look in het midden
Multifunctioneel stuurwiel leder met rijmodus-schakelaar
Sport Chrono Pakket inclusief analoge en digitale stopwatch
Interieurpakket zwart hoogglans
Gedeeltelijke lederuitrusting
Advanced Climate Control (2-zone)
Klimaatregeling inclusief voorconditionering

Porsche Communication

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie