Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo

€ 144.900,- incl. BTW

Bouwjaar 2023
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.225 km
Deuren -
Kenteken PA-G1-16 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.900 cc
Vermogen 411 kW (560 pk)

Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo


€ 144.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie Sedan
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.225 km
Deuren -
Kenteken PA-G1-16 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.900 cc
Vermogen 411 kW (560 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Porsche Centrum Twente
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birnieweg 9-11
Postcode 7418 HH
Plaats Deventer
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.porschecentrumtwente.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbags (achter)
  • cruise control
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2023 - 2024

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Gewichten
Ledig gewicht: 2.315 kg

Interieur
Interieurkleur: Leder zwart

Milieu
CO2-uitstoot: 67 g/km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: Porsche Approved

Porsche Werkswagen: Bij aankoop van een Porsche Werkswagen krijgt u een jong gebruikte Porsche die door onze medewerkers als bedrijfsauto of dienstauto is gebruikt.

Uiteraard wordt elke Werkswagen geleverd met de Porsche Approved Garantie. Uw voordelen op een rij:
Eersteklas onderhoud door de Dr. Ing. hc F.Porsche AG
Gebruikt door Dr. Ing. hc F.Porsche AG*
BTW kan worden verrekend

*of een van de dochterondernemingen van de Dr. Ing. hc F.Porsche AG

Opties op dit exemplaar:

Panoramadaksysteem
SportDesign pakket met SportDesign sideskirts
Sierlijsten rond zijruiten zwart hoogglans

Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport) inclusief Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Sport Chrono Pakket met Porsche Design Subsecond klok
Sportuitlaatsysteem inclusief sporteindpijpen in zwart
Stuurbekrachtiging Plus
Remzadels zwart hoogglans

Anti-diefstal wielbouten
21 inch Panamera SportDesign wiel hoogglans zwart gespoten

Ionisator
Adaptieve sportstoelen voor (18-voudig verstelbaar, elektrisch) met geheugenpakket
Sfeerverlichting voor- en achterin
Exclusive Design keuzehendel
Stoelverwarming (achter)
GT-sportstuurwiel
Opbergvakkenpakket
Afdekking bekerhouders voorin
Zijairbags achterin
Interieurpakket carbon

BOSE® Surround Sound System

On-board lader met 7,2 kW

Led-koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System (PDLS)
Privacybeglazing zij- en achterruit

Head-Up Display
ParkAssist inclusief Surround View
Rijstrookwisselhulp
Adaptieve cruise control
Porsche Entry & Drive
Soft-Close portieren

Standaard is de Panamera E-Hybrid ST uitgerust met o.a.

8-traps Porsche Doppelkupplung (PDK) met start-stopsysteem
Porsche Traction Management (PTM) met permanente 4-wielaandrijving
Adaptieve luchtvering met niveauregeling en hoogteverstelling inclusief Porsche Active Suspension Management (PASM)
Recuperatieremsysteem

Led-achterlichten in driedimensionaal doorlopend design

Elektrisch verstel-, inklap- en verwarmbare buitenspiegels
Waarschuwings- en remassistent inclusief voetgangersbescherming
Getinte warmtewerende beglazing

Stoelverwarming voor
Memorypakket voor bestuurder
Multifunctioneel stuurwiel leder met rijmodus-schakelaar
Sport Chrono Pakket inclusief analoge en digitale stopwatch
Advanced Climate Control (2-zone)
Klimaatregeling inclusief voorconditionering

Porsche Communication Management (PCM) inclusief onlinenavigatie, mobiele-telefoonvoorbereiding, audioingangen en spraakbediening
12,3 inch full-HD touchscreen met hoge resolutie
Twee displays met hoge resolutie in instrumentenpaneel
Twee USB-C Connectivity- en laadaansluitinge

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie