Porsche Panamera 4 Sport Turismo | 330 pk | Luchtvering | Sport Chrono | Adapt. Sportstoelen | 21 inch |

€ 84.950,-

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.580 km
Deuren 5
Kenteken L-750-RF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.894 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Porsche Panamera 4 Sport Turismo | 330 pk | Luchtvering | Sport Chrono | Adapt. Sportstoelen | 21 inch |


€ 84.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 34.580 km
Deuren 5
Kenteken L-750-RF Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.894 cc
Vermogen 242 kW (330 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ibalo Sportscars BV
Contactpersoon Mike Frons
Adres Breukersweg 14
Postcode 7471 ST
Plaats Goor
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 214023 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 16077586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ibalo.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 259 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.585 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 201 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 344 - € 376 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Direct bij de introductie was de Porsche Panamera direct een absoluut schot in de roos voor Porsche. Ondanks de ietwat controversiële styling van de eerste generatie was het een doorslaand verkoopsucces. Toen Porsche in 2016 het doek van de tweede generatie trok deden direct de geruchten over een "stationwagon" de ronde. Porsche hield de lippen stijf op elkaar maar introduceerde in 2017 dan eindelijk de stationcar variant van de Porsche Panamera: de Panamera Sport Turismo. Een auto die bijkans nog mooier is dan de "gewone" Porsche Panamera.




Dit exemplaar werd nieuw geleverd aan een fabrieksmedewerker door Porsche Stuttgart. Zoals u mag verwachten hebben de medewerkers in Stuttgart een onberispelijk gevoel voor stijl en weten zij als geen ander welke opties wél en welke vooral niet aan te vinken. Dit exemplaar is dan ook voorzien van de uiterst fraaie Mamba Green lak en de 21 inch Porsche Exclusive Design wielen. De Porsche Panamera is een reisauto bij uitstek. Met die gedachte in het achterhoofd is deze dan ook besteld. De auto is namelijk voorzien van de optionele donker getinte Led Matrix verlichting die Porsche zelf het "Porsche Dynamic Light System noemt". Daarnaast is er in goede Porsche-traditie een enorm scala aan uiterst fraaie opties besteld die het rijden met de Panamera Sport Turismo tot een heerlijk tijdverdrijf maken. De gehele optielijst vindt u hieronder toch zijn er een paar opties die het verdienen om separaat te worden vermeld. Wat te denken van luchtvering, het vollederen dashboard, de uiterst belangrijke optionele 90 liter tank, het Sport Chrono pakket, de meesturende achteras, Het Bose audio systeem, Stoelverwarming voor en achter, soft-close en uiteraard het uitgebreide assistentie pakket.




Deze opties maken stuk voor stuk dat elke kilometer in de Panamera genieten is. De auto heeft ook een paar voor de hand liggende opties niet, opties die u mogelijk wel zou verwachten maar eigenlijk de auto nóg fijner maken. Zo is er ruim voldoende daglicht v

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld

Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.

Autotest | Porsche Panamera (2009 - 2016) Wondere wereld

Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid

Plus

  • uiterst comfortabel
  • razendsnel
  • ruim

Min

  • onhandig groot
  • Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
  • merkbaar zwaar

Conclusie

Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.

De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.

Deel deze advertentie