Bouwjaar | 02-10-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.968 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-123-FR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.900 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-10-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 72.968 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-123-FR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.900 cc |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Porsche Centrum Twente |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Birnieweg 9-11 |
Postcode | 7418 HH |
Plaats | Deventer |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)570 - 232911 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.porschecentrumtwente.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 340 kW (462 PK)
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Actieradius: 48 km
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 280 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 195 x 143 cm
Wielbasis: 295 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 2.810 kg
Interieur
Interieurkleur: Leder zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 66 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 421 - € 460 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Porsche Approved
Laatste onderhoud op 10-01-2024 bij 71.259km bij Porsche Centrum Twente. Onder andere 2x nieuwe Michelin achterbanden gemonteerd.
Opties op dit exemplaar:
Panoramadaksysteem
Sportuitlaatsysteem zwart
Stuurbekrachtiging Plus
21 inch 911 Turbo Design wiel
Sportstoelen, elektrisch verstelbaar
Stoelverwarming voor en achter
Zijairbags achterin
Stuurwielverwarming
ISOFIX-bevestiging voor kinderzitje op bijrijdersstoel
Opbergvakkenpakket
Floor mats
Porsche Vehicle Tracking System Plus (PVTS Plus)
Digitale radio
On-board lader met 7,2 kW
Matrix LED koplampen inclusief Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus)
Automatische dimmende buitenspiegels
Privacybeglazing zij- en achterruit
ParkAssistent voor en achter inclusief camera
Lane Assist inclusief verkeerstekenherkenning
Adaptieve cruise control
Rijstrookwisselhulp
HomeLink (garagedeur opener)
Soft-Close portieren
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief 1 jaar Porsche Approved garantie (t.w.v. 1695 euro) . Daarnaast zorgen wij bij aflevering dat u minimaal 1 jaar of 15.000 KM onderhoudsvrij (o.a. onderhoudsbeurt, banden en remmen) kunt rijden. Zo kunt u zorgeloos genieten van uw Porsche.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Porsche Panamera (2009 - 2016) | Wondere wereld
Het zijn roerige tijden. Amerika's grootste autofabrikant heeft op het randje van faillissement gestaan. Een grote Zweedse autofabrikant is overgenomen door een piepkleine, Nederlandse sportwagenbouwer. Wie dat enkele jaren geleden had durven te voorspellen, zou voor gek zijn verklaard. Toch kan het nog onwaarschijnlijker: de nieuwste Porsche telt vier deuren, vier zitplaatsen en heeft bijzondere techniek aan boord om het verbruik te verlagen. Maak kennis met de Porsche Panamera Hybrid.
Onvoorstelbaar! Porsche introduceert een 4-deurs sedan. Het uiterlijk is even wennen, maar de rijeigenschappen doen niet onder voor die van de Porsche sportwagens. De Panamera overtuigt ook als hybrid
Plus
- uiterst comfortabel
- razendsnel
- ruim
Min
- onhandig groot
- Burmester audiosysteem niet leverbaar op hybride-uitvoering
- merkbaar zwaar
Conclusie
Enkele jaren geleden zou een vierdeurs Porsche met hybride-aandrijving ondenkbaar zijn geweest. De tijden veranderen echter en Porsche heeft zich slim aangepast. Naast de bekende sportwagens heeft het merk nu ook een luxe reisauto in het programma, en gezien de verkoopcijfers was daar behoefte aan. De Panamera is zeker geen sportwagen, maar wel een luxeauto waarin de Porsche-genen duidelijk zijn terug te vinden.
De nieuwe Hybrid S is de enige Porsche met politiek correct A-label. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk echter niet of nauwelijks te realiseren. Bovendien is de Panamera Hybrid S door het extra gewicht minder sportief dan de andere uitvoeringen. Daar staat tegenover dat de Hybrid S beter naar de buitenwereld toe is te verantwoorden en de hybride-aandrijving het comfort nog verder vergroot.